Inlägg från: Pärlan81 |Visa alla inlägg
  • Pärlan81

Gravida/mammor i jönköping

Babysång 19/2-07 14.00

Cissie o tindra!
    Angeelica o Tifa
    Josefine o Molly
  • Pärlan81

jomi: Ja sprutor är inge roligt! Man är lika nervös varje gång. Mollyska få sn andra nu i början av mars. Hoppas det går lika bra som förra! Min smabo ligger ute o jobbar den dagen... suck suck men jag ska skicka med en present till han sen ska vi ut o göra nåt kul vid löning istället!

tokfiorna: Min Molly är en bit om man säger så haha, hon vägde ju nästan 4 kg vid födseln med. Zack var ännu större vid samma ålder.

• Pärlan81
    Blondie 68 skrev 2007-02-08 11:09:41 följande:
    Sitter här å fnittrar åt tösen.... Hon håller på att vända sej nu. Å det vill inte som hon vill. Blir arg som ett bi...Hon kämpar å kämpar men kommer bara halvvägs. Gapar rätt ut att nä nu ... ska det gå... Men nähä Blir högröd i huvudet av ilska. AsgarvSicka kämpar dom e dom små.... Mitt i allthop så somnar dom. *L*
    De är för goa haha! envisa också Men så skoj när dethänder lite, man blir ju så stolt!
  • Pärlan81
    Miidori skrev 2007-02-08 12:52:11 följande:
    Hehe..idag var jag på BVC som sagt..Tindra är precis 4 månader idag! Hon väger 7915 Gr och är 65,5 cm lång!! haha!!Hör o häpna, får alltid värsta chocken!..Hehe..Det jag skulle berätta var inte om det som skett här sista tiden, fast det har ju ett samband..
    Oj oj du har visst med en liten heffaklump Så bra att det är åt det hållet i varje fall!!!
     Jag är med nyfiken... men du behöver inte skriva om du inte vill såklart!
  • Pärlan81
    Tintan skrev 2007-02-08 12:59:18 följande:
    Tänkte på detta när ni ska gå och promenera...jag kanske skulle komma med på fikan efter eran promenad eller vad säger ni om det??Eftersom tiden för promenaden inte går för mig....Kram Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
    Klart du ska tintan! Det ska väl inte vara nåt problem. Tar väl typ 1 timme runt eller så vad  jag kommer ihåg från skoltiden

Angeelica: Nej där har hon nog inte ärvt längden hehe! Så olika det där. Zackär ju rätt lång har alltid vart längre o större än de flesta jämngamla men vi är inte så långa, jag på 171 o Albin på  ca 179.
  • Pärlan81
    Tintan skrev 2007-02-08 13:16:03 följande:
    Pärlan81: Ja men jag ska tänka på det,vore skoj att haka på....Blev så arg idag,vi åkte in för att storhandla och vi bron över vägen vid idrottshuset mot bäckalyckan står det 4 skitungar och slänger ner isbollar rakt i framrutan på våran bil det small till så att barnen blev livrädda.......peter tvärnitade och vände och vi fick tag i dem på junedalsskolans skolgård,sa till dem ordentligt men som sagt dagens ungdomar är ju som de är,man vågar ju inte direkt ta tag i dem heller så blir man väl anmäld för misshandel,men ska ringa rektorn på skolan nu och be dem ta tag i det.....för tänk om rutan hade gått sönder....allt kan ju hända....blir så grymt arg så det kokar i ådrorna.skönt att skriva av sig lite Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
    Klart du ska med Martina!

Åhsånt där blir jag sååå arg över! De förstår ju inte allvaret i det! Men bra att ni sa till! O ännu bättre att ringa rektorn!
  • Pärlan81
    Miidori skrev 2007-02-08 13:19:51 följande:
    Kolla era inboxar!
    Kollad
  • Pärlan81

Mig spelar det ingen roll vad vi fikar bara de har cola där

• Pärlan81

Springsteen = Camilla
    Blondie68 = Laila
    Miidori:cissie
    Tintan = Martina
    Pärlan81= Josefine

• Pärlan81
    Kotten: Lycka till, håller tummarna för bebis!!!!
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping