Gravida/mammor i jönköping
Thullan : Vad läskigt! Albin kände det när vi åkte iväg innan med. Vad sött med ankor på
!!!
Thullan : Vad läskigt! Albin kände det när vi åkte iväg innan med. Vad sött med ankor på
!!!
Gravisen: Nästa börjar vid v5. Ska ni ha lör el sön? Finns 2 tider vardera dag. Fanns några platser kvar. Jag har tagit lör 10.30. Sen har de på vardagar med. Kram
Hej hopp!
Ska med göra håret nu, behöver verklgien lite uppfräshning!
Jag går på Salong Claes vid Hovrättstorget, ho jag har är så bra! Mitt hår har blivit perfa varje gång.
Är det nån som tappar mycket hår nu när ni ammar?
Fy jag tappar som bara den men jag har lite att ta ifrån som tur är! Tappade hår när jag ammade sonen med.
Hoppas också det blir ny fika / lunch snart så kommer jag med! Skojsigt!
Ha det gott!
Kram kram
DEFY: Klart du får
Välkommen!!!!
Angående foglossning så hade jag det hela grav med sonen nästan, hade det till o fårn 1 år efter. Så länge kan det hålla på. NU har jag inte kännt av det så mycket sen dottern föddes. Gick ju hem ganksa tidigt från jobbet o det hjälpte jättemycket!!!
Castle; Krya på dig!!!
Fick min mens tidigt med efter 10 veckor. Höll sig lite längre första gången nu är den mellan 5-7 dgr. Suckar med Micki!!!
Miidori: Det undrar jag med. Har inte fått någa nya inbetalningskort än.... borde komma nu snart innan räkningarna ska betalas.
Sen har 1klass utförsäljning, halva priset på en massa vagnar o kläder som är splitt nya. Men det är pga av att deras vägg rasade när det blåste i helgen. Men det var visst kö utanför igår så det ä ju inte säkert det finns så mycket kvar.
Du verkar med väldigt snäll o go, så det ksa bli kul att träffa er nästa gång. Då Ska jag förhoppningsvis hänga med. Om inte det kommer nån förkylning eller nåt emellan...
Känner att jag har lite ont i halsen... suck suck!
Kram alla här!!!
Kan inte på mån
kan ni inte ändra datum? Kan ju aldrig hänga med! Ska ha hemma Zack från dagis o så kommer det någrakompisar den dagen!
*Suckar*
Hade kunnat vilken dag som helst annars...
Gravisen: Lycka till med huset!!!
Jag hänger på fikat nästa gång... när det blir. Tråkigt att inte kunna bara... suck suck!
Ska gå lägga mig nu har vart en lång dag.
Hela fam har kikat på "Bilar" som vi köpte till sonen. Den var faktsikt bra. Sonen älskade den... konstigt
hihi.
ha så trevligt på fikan alla!!
Kram kram