Gravida/mammor i jönköping
Tokfiorna: Nej Gamen blev det. Har sett den med flicka ni jordkällaren med, hemsk!
Tokfiorna: Nej Gamen blev det. Har sett den med flicka ni jordkällaren med, hemsk!
God morgon alla goa mammor o ni som gärna läser men inte skriver nåt
!
Mina små är lite snuviga idag som jag trodde igår men det är bara lite snor så promenixen är inte inställd än här!
Tycker att det säger mycket om folk som sjunker ner på dagisnivå i den här åldern
Skriver mer sen, Molly somnade här nu.
Puss alla!
Jag har ju en son med på 2.5 år. Det är 2 år emellan han o Molly. Klart man oroade sig lite för om hur han skulle ta det men det har gått prima!! Han älskar sin lillasyster o gosar mer än gärna ofta med henne!!!! Skönt!
Zack är ju på dagis 4 dgr i veckan 4 tim om dagen o det känns toppen. Han tycker så mycket om dagis med! De få timmarna går så fort!
Men det jag lärt mig är att planering är viktigt för att vissa saker ska flyta på. Men det är underbart bara!!!
God morgon Martina! Hoppas ni har det bra!!!
Angeelica: Hur mår din lilla? Hoppas bättre!!!!
Jag introducerade Zack välling vid 6 mån. Då åt han som din lilla fast han åt pureerna bra.
Började med en halv flaska o ammade resten så magen vänjde sig sen blev det en hel flaska efter en vecka. Nyfiken jag med vad din sambbo hittat på
Vad skoj! Spännande
Jag har inte bestämt mig om promenaden än, det beror på Zack. Blir det bara som idag snuva o han har vart pigg ändå så går jag på en promenad, lite frisk luft. Men blir han sämre vilket jag inte tror då så måste jag ju ställa in. Miidori kan inte du skicka ditt mobbenr så kan jag om jag ifall ifall inte messa dig att ni inte behöver vänta vid june innan ni promenerar.
Kram!
Hej igen!
Smiter in en snabbis i pausen kikar på Cityakuten.
Angeelica: Vi har alltid kört Nestlés välling tror den heter mild fullkornsvälling från 6 mån. Finns ju som sagt en del att välja på t ex semper. Men Zack gillade den direkt så det blev att vi kört på den hela tiden.
Gravisen: Är det ert radhus som ligger ute på blocket? Finns ju ett till som går för 10 000. Står det inte fel då ni begär mycket mer... Jag o sambon blev lite som ? då det skilldeså mycket i pris. Kul med hus nu va? Glad för er skull!!!
SÅ har du vart o tränat med, hurtbulle. Hihi!
Kram på er o natti natti
God morgon!
Har redan skrivit till Cicci, men Molly fick feber inatt, första gången. Suck! Men hon är rätt pigg ändå så det är ju skönt att hon inte är så påverkad i varje fall.
Zack är bättre, men snorig usch nu blir man väl själv förkyld också säkert! Men hoppa inte.
Hoppas ni alla mår bra! Ni som mår dåligt får krya på er!
Nu satsar jag på babysången på måndag
Sen får vi hoppas på en fika till sen nästa vecka!
ha det gott alla nu måste jag slita mig o pyssla om mina små hjärtan!
Kram kram
Gravisen:Aha... jag man blev lite ? när det stod 10 000 tänkte om det eg var 100 000.
Men klart att det måste vara nåt med det som kostar för den summan...