Inlägg från: Pärlan81 |Visa alla inlägg
  • Pärlan81

Gravida/mammor i jönköping

Här är den, visst är hon duttig! men hon har slutat göra åt andra nu tyvärr! Kramar!
  • Pärlan81

Angeelica: Ja fy tusan för att städa! Här hemma är det 3 barn som stökar ner hihi. Fast nu har sambon faktiskt tagit golven idag, jihaaa!

• Pärlan81
    Angeelica83 skrev 2007-02-04 21:12:34 följande:
    Pärlan: ja skojar du och hur äldre barnet är desto mer skräpar de ner.. hahava filmen bra?? om du vill se en rolig film ska du se Borat.. den är riktigt sjuk.. skrattade så ja höll på att storkna...
    Filmen var väl sisådär, det roligaste är ju det man ser på reklamen... så du hade rätt! hihi.

Ska se den där Borat, har hört att den ska vara askul!

Hoppas städningen gick bra! Ska ta mitt lass nu, hua!
  • Pärlan81

Miidori: Vad gullig du är! Det går bra mer knoddarna! Zack är frisk för fight nu o härjar just nu på dagis. Skönt! Kommer rutinerna tillbaka igen.

Molly är bättre, lite snuvig på nätterna o hostar till ibland så jag hoppas att det är ok att hon hänger med. HOn kommer ju inte kunna klänga på nån ändå

Hoppas bara mammsi kan vara barnvakt nu så jag kan hänga på!

Hmmm undrar om det är samma person som jag ´tänker på som ni har kännigar på....

Kram kram!

• Pärlan81
    jomi skrev 2007-02-05 09:41:56 följande:
    Go morron!Hoppas ni alla har haft en bra helg!Nu börjar vi äntligen bli friska här hemma,förkyldningen har stuttsat mellan väggarna...Blev era små sötnosar dåliga efter 3 månaders vaccinationen??Det är ju dags för den på onsdag och nyfikar lite om hur ni haft det...Valen: Välkommen hit!! Ännu fler nya är kul!Kotten: Hoppas din lille bus kommer ut snart!Midorii: ??????? vem???????? tycker också det verkar konstigt...och väldigt onödigt...Dax att ta hand om sin lilla busunge...Kram på er Mamma till Wilma 061031
    Hej på dig! Skönt att ni med frisknar till!

Molly hade ingen som helst biverkning av sprutan!

Men sonen hade väldigt ont i benet o fick alvedon den dagen ahn fick sprutan.

En kompis dotter fick feber så det kan bli lite så.
  • Pärlan81

Valen: Välkommen! Är en trevlig liten stad så du kommer nog trivas!!!

• Pärlan81
    Förrestem Miidori glömde ju fråga om hur det går för dig o söta Tindra? Har ni haft en bra helg?
  • Pärlan81

Fika 7/2-07 på Åhléns kl.13.30

Madde o Wilma
    Cissie o Tindris
    Tessan o Ebba
    Camilla o Wilmer 
    Petra o Willy
    Martina o Emilia o Michelle
    Tessan o Vilma
    Angeelica o Tifa
    sara o Jessica
    Castle (Camilla)

Sorry kan inte få barnvakt tyvärr. Mamma är sjuk, pratade med henne nyss! Men nästa vecka hänger jag på, om jag inte får barnvakt så tar jag med mig sonen! Men då får jag ha han hemma från dagis. Är han för trött så blir han lite väl busig hihi så då blir det bäst så.

Kram!

• Pärlan81
    Angeelica83 skrev 2007-02-06 19:49:49 följande:
    Springsteen: Ja jag ha varit på vidis men ja kommer inte ihåg vilka år de vamen de kan nog stämma.. kommer du ihåg mig??? jag såg typ inte alls ut som jag gör i dag  lr?? va du oxå på vidis??hehe va världen är liten lr jönköping.. tycker alla har någon kopling till någonPatrick hälsar tebax..idag har ja varit på stan o köpt för små byxor man tror att man är mindre än va man är. skulle vara lat och inte testa byxorna, men de  ska ja inte göra om.. får byta dem imon *suck* har även handlat kläder till Tifa såklart.. jätte fina som vi ska ha på namnkalaset..Är de någon annan som inte ska döpa lr har döpt sitt barn  ??Ha en bra kväll..kramar
    Här är en till som gärna köper små byxor hehe.

Vi ska döpa Molly privat men sen i sommar så ska vi med ha namnfest! Blir så mer roligt o mindre krystat.
  • Pärlan81

Hej alla!!
    ha det så roligtpå fikan idag!!!!

Nästa vecka åker mannen o jobbar i Gbg med så jag hoppas man orkar komma på fika, mma är förhoppnings frisk så hon kan ha Zack lite. Vill ju träffa er nu! Fast hade det vart på fm nån gång så hade jag kunnat fler ggr....

Kanske vi kan ta det nån gång om ni orkar upp En annan är ju uppe med tuppen (Zack heter han) .

Vore ju kul!

Kram kram!!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping