Gravida/mammor i jönköping
Här är den, visst är hon duttig! men hon har slutat göra åt andra nu tyvärr! Kramar!
Här är den, visst är hon duttig! men hon har slutat göra åt andra nu tyvärr! Kramar!
Angeelica: Ja fy tusan för att städa! Här hemma är det 3 barn som stökar ner
hihi. Fast nu har sambon faktiskt tagit golven idag, jihaaa!
Miidori: Vad gullig du är! Det går bra mer knoddarna! Zack är frisk för fight nu o härjar just nu på dagis. Skönt! Kommer rutinerna tillbaka igen.
Molly är bättre, lite snuvig på nätterna o hostar till ibland så jag hoppas att det är ok att hon hänger med. HOn kommer ju inte kunna klänga på nån ändå
Hoppas bara mammsi kan vara barnvakt nu så jag kan hänga på!
Hmmm undrar om det är samma person som jag ´tänker på som ni har kännigar på....
Kram kram!
Valen: Välkommen! Är en trevlig liten stad så du kommer nog trivas!!!
Fika 7/2-07 på Åhléns kl.13.30
Madde o Wilma
Cissie o Tindris
Tessan o Ebba
Camilla o Wilmer
Petra o Willy
Martina o Emilia o Michelle
Tessan o Vilma
Angeelica o Tifa
sara o Jessica
Castle (Camilla)
Sorry kan inte få barnvakt tyvärr. Mamma är sjuk, pratade med henne nyss! Men nästa vecka hänger jag på, om jag inte får barnvakt så tar jag med mig sonen! Men då får jag ha han hemma från dagis. Är han för trött så blir han lite väl busig hihi så då blir det bäst så.
Kram!
Hej alla!!
ha det så roligtpå fikan idag!!!!
Nästa vecka åker mannen o jobbar i Gbg med så jag hoppas man orkar komma på fika, mma är förhoppnings frisk så hon kan ha Zack lite. Vill ju träffa er nu! Fast hade det vart på fm nån gång så hade jag kunnat fler ggr....
Kanske vi kan ta det nån gång om ni orkar upp
En annan är ju uppe med tuppen (Zack heter han) .
Vore ju kul!
Kram kram!!!