Inlägg från: Pärlan81 |Visa alla inlägg
  • Pärlan81

Gravida/mammor i jönköping

Åååh nu blir man deppig! Hade så gärna hängt på alltså! Hoppas det inte blir försent bara att ni hinner bli ett gäng som de som startade sin egen tråd. Jag SKA hänga på

Miidori: Vet du att jag tänkte på det häromdan men ville fråga efter jag fikat med er nån gång, att man kan ha tjejkväll av nåt slag? Vore kul det med!  Säg bara till så hänger jag på!

• Pärlan81

God kväll!

Ni ser ju ut att haft jättetrevligt! Ni får säga ett datum snart igen så skriver jag upp mig, hihi.

Kramiz

• Pärlan81

Och min sambo är i gbg o jobbar hela veckan, tala om att man kommer sakna han....

Men jag har köpt en present som jag ska smuggla ner i väskan hehe. Hoppas han gillar den bara!

Kan vi inte sätta upp en ny fika så jag kan ringa mammsi o spika en dag med henne så jag kan hänga på!

Nu måste jag se klart OC.

kram kram!!

• Pärlan81

God morgon alla!

Jäääsp sonen var uppe inatt med magont men men idag är det som vanligtigen men han är hemma o tar det lungt. Ifall ifall!

Angående fika o promenixen så hänger jag gärna på. Faktiskt så ska jag ringa mamma på en gång så jag kan spika den dagen.

Babysången hörde jag igår av en mamma på dagis att dom inte har det där längre då hon har gått där precis...så hör efter ifall det stämmer!

Annars så kommer man nog gå som en zombie här idag, har en massa sömn att ta igen som det aldrig dock blir av...

HA en toppendag alla!!!
    Kramar

• Pärlan81

Promenad Runt Munksjön+Fika

Tisdagen den 13/2 kl 12.00

Cissie(miidori) o Tindra

Petra O willy O Lowa

Tessan(tokfiorna) o siri

Josefine o Molly

• Pärlan81

Gör så här i stället.

Babysång sofiahuset?

Måndag klockan 14.00

Cissie(miidori) o Tindra
    Tessan(tokfiorna)o siri

Promenad Runt Munksjön+Fika

Tisdagen den 13/2 kl 12.00

Cissie(miidori) o Tindra

Petra O willy O Lowa

Tessan(tokfiorna) o siri

Josefine o Molly

• Pärlan81

tokfiorna; Jaha ja då har väl den mamman hört fel då. Men bra att det blev uppklarat!
    En fråga bara är det bara för förstagångsföräldrar? Vi letar ju babysång vi med. Kan ske ska man dra sig dit då.

• Pärlan81

Du har det bra med en sömntuta du Tessan Får höra sen hur stor kicka du har!

Kram på dig!

Molly vägde 7410  o  är 65 cm lång numera. Vägde i måndags!

• Pärlan81

tokfiorna: Vad bra! Vilken tid var det? Ska skriva upp det så man har koll på allt.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping