Inlägg från: Pärlan81 |Visa alla inlägg
  • Pärlan81

Gravida/mammor i jönköping

Tintan: Åh stackars Benjamin! Hoppas han kryar på sig!!!  Ska bli kulatt ses, var ju ett tag sen sist, var det när vi var i Ullared?? Få se dina tjejer med! Nyfiken! Nyfiken på alla här såklart!

Nu ska jag vila vidare, är ju förkyld som bara den, ringde till sambon nyss o tiggde medlidande, hostade lite i telen så han skulle tycka synd om mig Hihi.

Kram alla nu!!!

• Pärlan81

Miidori: beklagar att din lillebror gick bort!! Det är alltid lika hemskt!!!

Men skönt att du är glad! Av ingen speciell andledning Skönt att bara trivas med sitt liv!!!!

jomi: Du får vara me på min lista än o jag har inte heller kunnar vara med på fika än du får hänga på du med snart!!!

Har en liten seesa här som behöver bajja. Hon fiser men det vill inte komma riktigt! Hon är lite sur för det tror jag.

Hoppas ni all mår bra!!! Kram

• Pärlan81

thullan: Kram till dig med!!!

maxpax: Välkommen!!

• Pärlan81

Tintan; Ja till slut kom det ett lass, har hållt på ett par dar nu. Närhon föddes så bajjade hon lite hela tiden , vi gjorde inget annat än att byta o köpa blöjor men sen när hennes mage stabiliserades så bajjar hon mer sällan. Nu har hade hon ju gnällt hela dan o efter hon gjorde sitt välbehövda behov så var hon sååå glad igen hihi.
    Lustigt det där med Benjamin o din mamma, beklagar att hon gått bort, tror Jenny sa det nån gång!! Kanske är det så att han kan se henne. Jag är ju lite sån att jag tror på sånt!

Kramelikram!

• Pärlan81

Ja nu sitter man här o bölar!!! Kram till er alla!!!!

• Pärlan81

medistra:  Jag ÄR en hönsmamma men det är nåt positivt tycker jag att vara rädd om sitt barn. Det kommer väl av naturen! Det är sånt som att sätta i halsen som vi mammor liksom inte har nån direkt kontroll över. Det är sånt man är som mest rädd över!!!!

• Pärlan81

Ja det är hemkst det som hänt!!! Fy jag bara ryser!!!  Man kramar sina barn särskilt extra o är glad att man kan det!!!!!!

TIntan: Jenny jobbade ju igår men hade inte sett nåt. Men hennes jobbarkompisar hade visst sett allt de hade vart helt förstörda! USch man lider med familjen nu!!!

• Pärlan81

Therese O ebba: Låter som ni kommer få det mysigt i helgen! Jag ska iväg sen nån gång på spa har jag sagt ivarje fall. Kan behövas Njut av det nu!!

MN72: Håller tummarna att din lille har gått upp nu!!! Jobbigt att gå o vara oroad för det!! MEn om det kommer upp så måste han ju bli mätt. Skönt att det kommer lite nu ur bröstet när man kämpar!!!

Idag ska jag köpa lite burkmat o gröt som jag ska sätta igång med nästa vecka! Ska bli kul!!!

Bägge mina frön är förkylda nu med så typiskt!! Mamma kanske kan vara barnvakt så det är väl 50/50 att jag kan hänga med på fikan.

I helgen blir det lungt, ska shoppa till lillan imorrn!!! Sen ska vi vara bara familjen. Sen ska vi kanske träffa min bror o hans familj men det beror på barnen hur de känner sig. Går ju inte om de är sjuka!

Ha det gott alla!!! Ses väl nån mer gång i helgen!!

Kram kram!!!

• Pärlan81

Thullan: *Kram till dig!!!*

Hello alla!!

Idag har Molly ätit sin första banangrötsmakis, tjuvstartade 2 dgr innan 4 mån dagen!
    Den skeden mumsade hon på med leende på läpparna!!! Provsatt matstolen med o var så stolt att få vara med alla uppe vid bordet i en egen stol.

Hoppas ni har en bra helg alla!
    Molly somnadein nyss men vaknade o skrattade ovar klarvaken, suck suck! Så nu får man gosa lite till.

Kram på er alla!!!

O det ser ljust ut på tisdag för mig Så jag kommer på fikan som det ser ut nu!!

• Pärlan81

Första smakisen. Mums! Var tvungen att sätta in en bild
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping