-
Haha... jag tror inte vi sett en hel film på jättelängeJ e n n y A skrev 2007-02-09 22:50:38 följande:Hihihi. Så där brukar jag bli så fort nån säger ska vi se en film...
ihop. Så kul... suck!
-
Martina: Åååh sötisar!!
-
God natt tjejer! Nu kallar sängen!! Får väl dra in karln med från soffan. Natti natti
-
Miidori; Jaha! Ja världen är allt bra liten hihi. Nej inte Isak o Bitte har jag inte hört om, ska fråga sambon imorrn när han är lite vid medvetande igen
-
Hej tjejer!!
Angeelica: Hur går det med lillan? Hoppas febern gett med sig lite!!! Vet att det är surt när man missar en gång på simmet för då dröjer det ju en vecka till. Simmet gick lite bättre idag. Men hon vart ledsen lite ändå, hon är nog känsligare för kallare vatten än Zack. Sen så är simmet på hennes ordinarie sovtid med. Men vi kämpar på ändå.
Thullan:; Jag kan alla dagar med så du får välja närsom. Dunnis partyt kommer jag jättegärna på! De har ju fina kläder!
Tycker det låter bra med maten tokfiorna, där är det gott med!
Hur går det för de gravida i tråden? Är ni föder kanske?`Hoppas!!!
Kramar!!! -
Tjejkväll 23/3-07 hos Madde
Madde
Cissie
Martina
(ska kolla upp)
Petra
Josefine
-
Hej alla!!
Kul med tjejkväll!! Skrev nyss till Miidori att jag bara kan hänga med på promenixen på tisdag. För mamma ställde in idag ska kolla binjurarna eller vad det var. Så då tar jag med mig bägge gullungarna o går en sväng med er. Zack har nyst lite ikväll så jag hoppas INTE det är nån dum förkylning nu igen... då blir jag galen. Hoppas hoppas inte! Mannen åker ju bort o jobbar i gbg till fredag med.
Kesso: Massa kramar till dig!!! Att sånt ska hända, det är ju hemskt! Krya så mycket på dig!!!
Kotten; Nej nu får du säga upp hyreskontraktet i magen hihi, så får h*n bo utanför istället!!!
Castle då? Har hon hört av sig här... vågar man hoppas på en liten nu kanske
Ikväll ska vi se på film o bara mysa! Har haft kusiner här idag som busat så nu är man helt slut. Men kul var det!
Kram kram -
Martina: Ja de har vart här o busat hihi, de är för goa! Kram
-
Tokfiorna: Låter som ni haft trevligt o ätit gott
Ja de där figurena får man om man har plus om jag minns rätt.
Borat harjag hört att den är rolig! Själva ska vi se nya Beck. Se om den är nånting att ha. Brukar ju vara bra!
Puss o kram -
Grattis Melim!!! Så sööööt! Man ser verkligen att en egna lilla har blivit så stor nu, går så fort så njuuuut! Men det gör ni nog för fullt!!!