Inlägg från: Pärlan81 |Visa alla inlägg
  • Pärlan81

Gravida/mammor i jönköping

Jag ser också fram emot fikan!
    Ni verkar vara så goa allihopa! Så min nervositet har släppt sen denna tråden öppnade.

Kram på er!!!

• Pärlan81

Hej på er!!!

Har en snuvig liten tjej härhemma. Men jag hoppas det blir bra tills tis såg att ni tyckte det var ok för Lowa

Jag möter upp er också vid juneporten om det går. Vilken tid?

Kramar på er!!!

• Pärlan81

God morgon alla!!!!

Nu får man göra det som jag inte vill, ställa in!   Men jag SKA hänga på nästa vecka.
    Både jag o Molly är lite mer förkylda idag så för både er o min skull så vilar vi upp oss nu några dar. Trodde hon bara var lite snuvig men nu är det hosta med.
    Zack vaknade vid 23.30 o var ledsen, han är ju med sjuk o hostade sen var han klarvaken, väckte Molly med som med blev klarvaken. Så sambon har vart uppe till 3 inatt med Zack som ville leka o kolla på film. Stackarn! Jag hade ju Molly så jag kunde ju inte gå upp för då hade jag inte pallt med idag. Jag ammar ju på natten o mer nu när hon är sjuk. Så det kan bli!

Hopp känns lite surt att inte kunna hänga på alltså. men det kommer ju fler tillfällen!

medistra: Fy så hemskt!!!! Jag gråter med! Det är så orättvisst när sånt händer man frågar varför??? Kram!

• Pärlan81

jomi: Hur gammal är din lilla? Jag ger Molly näsdroppar, nezeril för från 1 månad nu när hon är riktigt täppt. Sen näsfridan med.

• Pärlan81

Hoppas ni hade kul på fikat, tro jag nog

Jag kan alla dagar n'ästa vecka utan tis då ska jag på öppnis för första gången. Ta gärna nån annan dag... så lilla jag får hänga med NÅN GÅNG....suck suck.

Här hostas det fortfarande!!

Miidori; Hihi har du en liten tjockis? Molly är 4 mån o har 62/68 nu.

Kram kram

• Pärlan81

Fika 7/2-07 på Åhléns kl.13.30

Madde o Wilma
    Cissie o Tindris
    Tessan o Ebba
    Camilla o Wilmer
    Josefine o Molly

• Pärlan81

misanmi: Men går du på 0-4 mån då?

Jag o några till ska börja nästa vecka där 4-9 månaders. Har dom inga aktiviteter? Som babysång? Det brukar ju de flesta skolor ha ju. ¨Tråkigt i så fall.

• Pärlan81

Miidori; Så kul att hon fått mer sovrutiner!!! Ska man vara glad för!

Molly äter ju 1-2 ggr per natt, dessutom tar hon inte napp (precis som sin kära storebror inte heller gjorde först) så hon vill snutta lite extra ibland. Så jag undrar när sovrutinerna ska komma eg....

misanmi: Hoppas verkligen det för annars är det ju lite tråkigt!

• Pärlan81

Kesso finns en nästa fika redan, kopiera listan o skriv in er.

Här har  vi följt varran sen vi alla var gravida, de flesta har fått nu.

• Pärlan81

Välkommen alla nya! Vad det poppar upp nya hela tiden, skojsigt!

LÄngtar till fika nu, hoppas vi får plats alla hihi.

Gravisen: Åh förstår att du längtar!!! Vi vill ha hus så gärna!!!!!

Kramelikram alla!!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping