Inlägg från: Pärlan81 |Visa alla inlägg
  • Pärlan81

Gravida/mammor i jönköping

Kottten; Åh så söööööt!

• Pärlan81
    Angeelica:

Phil & Theds vagn är jag ju inte sen att rekomendera alltid Finns en del att köpa till om man får syskon sen som man sätter bakom sittdelen. Kan sätta in en repris hur den ser ut då med.

Jag ska själv köpa denna nu till våren. Dock inte vändbart styre. Men har bara hört bra om den. Säljs häruppe på Dalvik samt 1klass. Men den är mycket billigare om man beställer den från England.
  • Pärlan81

God morgon!

Vilka sötisar ni har!!!! Så kul att kika på lite bilder i tråden med
    Miidori; Så duktig Tindra är, kryper ju i väg snart ju Molly har inte gjort så än, hon sitter än så länge, försöker åla o rullar på åt alla håll. De är för goa!

isako: Fin Burberryjacka! Är den billig för den måste ju kosta en del i vanliga fall eller?
    En halsduk kostar ju 1500 "bara" i det märket

Idag fick sonen vara hemma också. Han får gå på onsdag för det är tempo på dagis o han hostar ju när han antsränger sig. Molly är dock hostig än så jag får väl meddelan på tele om jag inte kan på onsdag. Jag vill inte utsätta er för nåt om hon fortfarande snorar o hostar. Min lille sessa... att det inte ger med sig.

Idag kommer lillbrollan hit så jag ska väl börja reda ut hemmet nu.

Anggeelica; Min sambo är inte så gla som säljer o köper nya vagnar. Men nu har jag 1 o den ska bort den med o sen in med en annan enklare sittvagn. Man får trimma lite på dom så går det till sist

ha en toppendag alla!!!!

Krya på er ni som är förkylda!!!!

• Pärlan81

Hej på er!!!

Angeelica: Måste kika på den vagnen o se vad det är för nåt?

Men 1 1/2 år är rätt lång tid tycker jag att ha dom mot en. Jag satte Zack framåt vid 10 mån. Han tyckte det var så skoj! O han blev inte överstimulerad alls. Sen tittar man ju till dom o pratar med dom hela tiden, tycker man stannar titt som tätt när de är så gamla.
    Men vid 6 mån är det lite tidigt, är ju mysigt med att se dom när man går.

Mina vagnar har jag sålt på 1 timme men brion tror jag kommer ta lite längre. på 2 år har den förlorat värde med 5000 ungefär. Det är lite surt.

Kramis Fia: Ha en underbar måndag du me!

Springsteen: Man har sina madrömmar, min är att barnen ska sätta nåt i halsen, fasa!!!!

kram kram allaa!

• Pärlan81

Angeelica: Kikade på vagnen den verkar ju super!

• Pärlan81

God morgon alla!!!

Ja solen skiner, ska ta med mig barnen ut sen tänkte jag. Molly är ju hostig än men lite frisk luft gör ju bara gott, hon är ju nerbäddad ändå.

Så fikan måste jag ställa in för er skull. Hon smittar nog tror jag.

Angeelica: Kul att du hittade en vagn du gillade till slut. Jag ska verkligen se efter innan jag slår till så jag inte ångrar mig sen. Sen ska den kunna ta sig fram bra i snö med.

Molly är ju 6 mån snart men ligger jämte oss än, vi skulle börjat tidigare men hon har ju haft otur med 2 förkylningar tätt nu så nu när denna är över så ska vi lägga henne där. Sonen låg i sin säng från 6 mån med men kom till oss efter halva natten. Helt ok, jag kunde bära in han ibland för man ville snusa på han.

Nu måste jag dra mig snart, har så mycket attstå i. Så vi hinner ut sen med.

Ha det så gott tjejer idag!!!

• Pärlan81

God kväll!!!

Jag vill med gå på MeandI party, deras kläder är sååå söta o fina. Hade jag haft plats så hade jag haft ett men jag skulle kunna ha ett hos svärmor då bjuder jag in alla som vill Om svärmor vill då... hihi.

Vad det inte nån som skulle ha Dunnisparty? DÅ ställer jag med!

Sambon är på starta eget kurs och ja ska lägga lilltrollet snart. Hon ylar nu, får skriva mer sen....

kram så länge

Doyoumind: Snart får du snuffsa på din lill*!!! 

• Pärlan81

God morgon!!!

Åh jag hade så gärna häng på idag kan jag säga!!! Men detta är verkligen långdraget. Molly snorar så än o hostar så bäst att ta det lungt. Fy när ska detta ta slut....

Men nästa vecka är det ju fika på fm o då kan jag (peppar peppar..) ska bli så kul att träffa er alla! Skönt att det är fint väder idag också!

Jag har med ny nalle, hämtade ut en ny i helgen. En rosa Sony Ericsson, är nöjd.

Doyoumind: Kika in på www.dunnis.se eller www.meandi.se det är jättefärna kläder, lite dyrare men kul med nåt.

Angående klädparty så har jag minst 4 vänner som vill komma så om det blir mycket för tokfiorna så kan nån annan ha ett party med ju.
    Martina du var väl sugen med? Annars tar jag itu med det idag, ska storhandla med svärmor så där kan man säkert vara. Då kanske man kan ta det lite tidigare så ni som vill ta med era små kan göra det.

Ha en mysig dag nu alla så ses vi nästa vecka o hörs här!

Nästa vecka ska vi till Rogö med o ta halvårs kort, ska bli så kul! Har det på sonen med.

Kram kram på er!!!

• Pärlan81

tokfiorna; Ja men då kanske vi får plats ändå. Ja återbud kommer alltid det vet man ju Kul om det säljs ordenligt med!

• Pärlan81

Hej hopp!

Låter lika trevlig som vanligt, kul att det är på fm nästa gång så jag kan hänga på.

Håller på att städa men tog en paus nu. Ska väl fortsätta snart igen.

Hoppas ni får en mysig dag alla!!!

Massa kraaaaamar

• Pärlan81

God morgon tråden!

Nu har de hämtat syskonvagnen, känns skönt. Snart ska vi toll Rogö och ta 6 månaders kort på Mollsan, har gjort det med Zack med så rättvist ska vara rättvist. Sen blir det 1 årskorten där med. Spännande hoppas hon är gla bara, hon har ju vart lite kinikig nu när hon vart sjuk... Men det ska la gå

Vi går med på atlantis men 10.30 inte så tidigt hihi, vi hade aldrig kunnat ha tidigare, få ihop alla på morgonen är inte alltid en dans.

Men med Zack gick vi vid 11.30 t om där, fast det var på en måndag. Men det var så lungt där  då inte samma fart som på lördagsmorgnar...

Kul att se dig Cicci. Har Tessan flyttat nu?

Kram alla!!!

• Pärlan81
    doyoumind skrev 2007-03-23 16:09:15 följande:
    Min bebbe har lyckats vända sig Ska göra ett vändningsförsök nästa vecka.. Är det någon som har erfarenhet av detta?
    Nej tyvärr Men låg jämte 2 som snittades på bb som de inte kunde vända på bebisen. Sen att det kan sätta igång en förlossning. Kan bli akut snitt...

Man fattar inte hur de får plats att göra sånt därinne. Jisses att de är akrobater.

Hoppas lill*n vänder sig nu! Kram
  • Pärlan81

Kikar in en snabbis.

Tog 6 månaders kort idag ju, gick prima. Hon var så glad så även att hon inte sovit så mycket.

Har bakat bullar nu. Så fullt upp är det.

Imorrn kan vi inte gå på simmet tyvärr, Molly hostar ju så det känns bäst för henne.
    Har ju missat några ggr nu pga sjuka men vi ska ju gå 2 ggr till sen och påbörja fortsättningskursen. Så det känns bra.

Nu måste jag kila. Barnen kallar, mina små frön.

kram på er o ha en mysig fredag!!!

Kram kram

• Pärlan81

Hej på er!!

Ja jag hann bara ta bort mig igår. Lillan har vart så sjuk hela helgen, vart på barnakuten och hälsan, jättehög feber och när vi kom tillbaka så såg det att det var öroninflammation. Har vart några jobbiga dagar men nu får hon pencillin och är lite bättre.

Vi är lite otursförföljda av sjukdomar nu känns det som. Men jag tycker det är så ledsamt när de är så små att bli så dåliga. Nu väntar man bara in att det ska vända ordentligt.

Många på sonens dagis som haft denna sjuka, och det var ju inte första gången i år för dom heller, så trött på det. Men solen skiner ju idag och vi har kunnat vara ute. Det är så härligt!

Nästa fika ska jag skriva upp mig dan innan så man verkligen vet att man kan komma

Hur har ni det annars?

Kram till er alla!

• Pärlan81

Heeej!

Kikar in o hoppas ni har det bra!
    Har molly i knäet så det går sådär att skriva. Kram

• Pärlan81

Castle: Vill bara säga Grattis!!! Kul att se dig!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping