Inlägg från: Pärlan81 |Visa alla inlägg
  • Pärlan81

Gravida/mammor i jönköping

God morgon alla!!!

Här blir det inga sovmorgnar inte Fuskisar ni! Zack vaknar vid 6.30 varje dag om inte tidigare haha. Men han går o lägger sig tidigt med!

Tycker med ni är så goa! Även att man inte träffat alla så känns det som vi kännt varran längre!!!

Gravisen: Fy vilken s**t! Vilket kämpande för ett kontrakt alltså!!! Grrr! Känner med dig!!

Kotten: Lilla vän, att det ska bli så! Tycker de ska lyssna mer på mammorna!!! Men du ska se att det nog sätter igång antingen idag eller imorrn, hoppas det!!! Styrkekramar!!! för det behöver man mot slutet!! Är du bf+14 idag? Jag gick över 16 dgr innan Zack kom, min kompis fick gå över 18 dgr

Tokfiorna; Klart vi ska!!! Vi ahr ju pratat om "tjejkväll" så det kan vi ju ta o planera på fikorna. Vore jättetrevligt!!!

Annars ska vi bara storhandla o mysa idag! Imorrn plaskar vi på babysimmet, hoppas hon gillar det mer denna gången!!!

Ha det gott alla ses väl här om ett tag igen hihi.

Kram kram Kyss

• Pärlan81

Castle: Glömde att ge styrkekramar till dig med Hoppas så att ni får era småttingar snart!!!! Ni måste ju längta som bara den!!! Vet hur det är, man vill bara ha ont hur dumt den än låter. Kram!

• Pärlan81

Angeelica: Iblandfår dom små bara feber. Kan vara 3 eller 5 dagarsfeber men oftast så yttar ju sig annat med det också. Ibland blir det bara feber. Men går det ner så är det åt rätt håll tror jag! Men jag är sån som alltid ringer en gång extra. Det ska som nån skrev stå nr i din bvcbok. Hoppas hon kryar på sig!!!!!

• Pärlan81

Hej alla mammsingar!!!

Jag kommer också till juneporten o möter upp er!

Madde: jag ställer på tjejkvällen!!!

Miidori: Kommer till dig med! Vad skoj! Jättesöt bild på din Tindra!!!

Jag får väl ha klädparty nån gång så får ni komma!!!

Ikväll blir det mys så fort sambon kommer hem, han storhandlar. Skönt att slippa.

Kramkalas på er!

• Pärlan81

Nej jag säljer inte. Men vill i så fall ha nån som gördet. Typ MeandI eller Dunnis. De har ju finas kläder!

• Pärlan81

Miidori: Här är allt bara bra! Fuskkikar på kommande Greys anatomy avsnitten, såld på romantik haha gubben min är väl inte den mest romantiska, hehe, men han gör sitt bästa Så man får kolla på Dr Mcdreamy o Meredith när dom velar fram o tillbaka 8sambon har även däckat i soffan som vanligt...suck suck...)

Hoppas allt är bra med dig vännen?!

• Pärlan81

Det här var förra fredagskvällen. Men nu gör han en repris idag av den också

Psst.. säg inte att jag satt in denna bilden bara då blir han galen !
  • Pärlan81
    Tintan skrev 2007-02-09 22:48:28 följande:
    Här är det med lugnt,mannen ligger inne hos sonen och nattar honom och sover säkert gott han med *ler*tjejerna ligger i våran säng och pratar med varandra*så söta*och mamma har som vanligt fastnat på familjeliv. Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
    Vad sött att de ligger o snattrar Vad dom kommer ha kul ihop!
  • Pärlan81

bluebride2006: Javisst här är alla varmt välkomna! Tråkigt att det slutat i mf!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping