Gravida/mammor i jönköping
Jättefin miidori!!!!!
Jättefin miidori!!!!!
Grattis Melim
visst är det underbart
Nån som vet om de är fler ställen i stan än babyproffsen och 1klass som säljer bärsjalar?? har bestämt mig för att köpa en nu... testade Maxpax igår och den var ju supermycket skönare än bärsele... o Wilmer somnade på stört och sov jätteskönt.. Så tänkte åka runt och kolla om vi hittar en i morron... kollat lite på nätet och de blir ju billigare att köpa hemma med frakten..
Hoppas ni får det kul på babysången
Jag har precis klivit upp.. skönt att få sova länge
Wilmer ligger fortfarande o sover... (fast han var uppe en sväng med pappa vid 8tiden
) han är fortfarande helt igenkorkad på morronen och sen bättre under dagen!!
Misanmi: Jag är likadan.. fast jag har börjat släppa på de.. Håller med tokfiorna... fast är det under 2månader så är jag precis som dig
Har en kompis som är förlamad från halsen och har en trach (hål i halsen ) som vi suger i ganska ofta... De säger att hon överlevt pga att vi inte är så pedantiskt rena när vi håller på med trachen.. Vi använder samma sugkateter en dag (om vi inte tappar den på backen utomhus
) använder inte handskar osv.. Hade jag gjort likadant när jag jobbar så hade jag fått sparken
Hennes immunförsvar har byggts upp pga de... Men jag tycker att barnen ska få lära sig "vanliga" bakterier innan man släpper dem med sjuka!!! Har sett ett par RSspädbarn och kräkbarn som varit riktigt dåliga och vill absolut inte se de hos mina barn så jag tycker inte de är fel att vara försiktig i dessa förkylning och kräktider!!! Hellre de än att spendera en massa tid på sjukhus!!!
bara svärmor nämnde igår att hon skulle ha Wilmer när han blev större och de skulle leka med bilar och äta godis och glass hela kvällen... Högg jättesnabbt att han kanske inte kommer tycka om att leka med bilar och han får bara äta godis o sånt på lördagar och inte lika mkt som kusinerna!!! Jag skulle inte vilja vara den andra personen om jag var i din sits Blondie68 finns på gularehab i habo annars.. de är billigare än de du får hos sjg....
Får nog följa med nästa vecka... ni verkar ju haft jätteskoj
Har lagt ut 2 nya (gamla) bilder på Wilmer som nalle.. ingen som har en bra dikt som passar till dem??? har letat så efter en nalledikt o hittar bara teddybjörnen fredriksson men den passar inte så bra... Ska scrappa korten har jag tänkt
Nu ringde han.. vi fick inte huset.. men han tipsa om ett annat... så har mailat till han som har det!!!!
hade ju vart perfekt..
Godmorron...
Vi har familjemys i sängen pga att sambon glömde gå upp o plugga i morse
Vad lessen jag blev
Vår son har börjat le och han är sååå söt!!! Men vi ska nog gå upp och börja göra åt barnbidraget
Börja med en frukost ute för vi glömde även sätta på bakmaskinen igår så har inget bröd hemma... Blev jag oxå jättelessen över
Ni märker om tiden drar ut på BVC och vi dyker upp eller ej...
www.iform.se/Crosslink.jsp&d=959&beer=0&lbeer=0&sbeer=0&gwine=1&bwine=0&gliquer=0&bliquer=0&hour=20&minut=0&hournow=21&minutnow=0&weight=94&gender=2&resetbutton.x=25&resetbutton.y=14#result
en jättebra sida om nån vill se när de är alkholfria eller sååå efter en blöt kväll