-
-
Godmorron!!!
Hoppas att alla hade en bra dag igår!!!
Sonen väckte mig vid halv 8 o sen har jag ju inte kunnat somna om... men nu ligger båda mina pojkar o sover i sängen!!! Skönt att få äta frukost själv
I dag ska jag o min uppsatskompis göra klart vårt examensarb... Vår handledare har blivit sjuk o en annan har tagit över och råsågat HELA arbetet
... Så nu har vi att göra... så sambon skulle ta sonen och vagnen och sen komma och passa in amningarna
Så surt... men de måste ju göras!!!!!
Angelica: HOppas att de som ökar med 50pers så fort de ligger under får kall bränd mat
Våra pojkar är bättre än så
Hoppas nu att de ringer om huset i dag!!!! orkar inte vänta längre... har inget tålamod me sånt... har funderat hela morronen vart vi ska ställa vår garderob
-
Counterfeit: man kan ju se de på två sätt... vi lär oss mer och vi får jobba mer... på sätt o vis bra och på sätt och vis urkasst
Sitter o väntar på min kompis nu... (teamy här på fl... hon flyttar in till stan snart.. nån som har en 2-3åring som vill ha en lekkamrat?) -
Medistra: Han hälsar 495kr i timmen
haha...
Melim.. jag har tänkt börja nu efter efterkontrollen (22/2) på mamma barn gympan...
Gick de bra med sprutorna tintan???
Miidori

VI har gjort klart ändringarna och skickat in det... tog bara 5h inkl en kort lunch PUH!!!!! så får se hur många kommentarer vi får tillbaka.....
Men min uppsatskompis hänger på när vi promenerar nästa vecka...
Nån mer som är buzzador... hämtade ut jos idag... mmm... fikat räddat en vecka till!!!
Ingen som känner för en liten stegräkningstävling`??? har börjat använda min igen (när byxorna tillåter den att räkna) och jag är mäkta imponerad att man går så mkt mer nu än innan man blev gravid... Hemma en dag och gick över 6000 annars kanske man kommit upp i 3000 om man hade tur!!!! -
Maxpax är ledaren...MELIM skrev 2007-02-15 19:33:29 följande:Ingen annan som vet nåt om mamma-barnjympan? Kan man komma upp med barnvagn där överhuvudtaget??
ska träffa henne i helgen.. eller lägg in frågor i hennes gb... Men jag har för mig att de finns en hiss som man tar från gallerian... de har ju rullstolsgympa o sånt...
Ska jag starta en stegräknartråd???? kan vi inte ha nåt pris typ att vinnaren/förloraren får bjuda på en fika (om vi inte blir för många
) eller nåt sånt???
-
brukar finnas billiga på traderatherese o ebba skrev 2007-02-15 20:27:09 följande:Jag ställer också på stegräknartävling men då måste jag köpa mig en stegräknare först...Mamma till Ebba 061011
jag gör en lista o ser vilka som vill vara med så kan vi köra från 1mars??? o se om vi kommer på nån bra "vinst" ???? -
Ullared hörde jag rätt
Jag har bil och körkort
kan även fixa en combi
men vill nog inte åka förräns nästa månadsskifte....
Tävlingen har jag inte vågat kolla på längre.. blir så arg.. så uppenbart fusk!!!!! tycker inte de är såå troligt att så fort någon ökar med ca 50röster så fort någon annan går om... så jag ser de som att Min sambo är charmigast
Kottten ang röda stjärtar... tvätta enbart med vatten o olja ett tag o testa att smörja med inotyol (eller zinksalva, tvättas oxå bort från hud lättast med olja emellanåt) o använder våtservetter så byt märke (o använd dem bara när du är ute)... O tänk på att vissa barn reagerar ex på natusan olja osv... Mina bästa tips
Sambon överger mig ikväll och ska till Gislaved...
kommer hem i morron... Så ska till mina föräldrar ikväll... så de får bära en stund innan jag åker hem o ska söva han
Så jag ska åka buss med han för första gången idag... funderar på om jag ska ta bärselen eller vagnen... har inga tossor till overallen... men har massor av strumpor i olika storlekar... Tror ni det funkar??? är lite skeptisk... -
Tessan.. var ju synd att vi inte visste de tidigare då kunde vi haft tjejkväll
pappa kommer o hämtar mig snart.. o jag tar vagnen...
Marcus fick en kasse av hans gamla handledare med kläder och en babybjörn active!!!! vi hade en bärsele innan men den var ju inte alls lika bra!!!! han bara ringde o sa att han lämnat en kasse på hans jobb som vi kunde få... Marcus har ju inte pratat med han sen praktiken i våras... Så snällt!!!!! -
suverän att ha en sån till semestern ju
funderar på att beställa en sån med flaskvärmare lite längre fram
vi brukar ju åka i väg med bil o tält ganska ofta... Tack för tipset... Har ju i o för sig en vällingdoserare... funkar ganska bra oxå... men har ingen värmare
-
Kottten: känner igen de mesta... Attt du vågade prova dina byxor
de gjorde jag först denna veckan (6v efter när jag visste att jag gått ner en massa) O frossa hade jag oxå efter att mjölken runnit till.. hade inte feber men de kändes så i kroppen
Idag har vart en skitdag!!!! humöret i botten... lipat över precis inget o insett att de var jobbit när sambon var borta fån fredkväll till lördag 14:00 hur ska de då gå när han ska vara borta fred-sön om 2 veckor o till råga på allt så var det middag hos svärföräldrarna...
Sambon har dock nu lovat att han ska vara snabbare på att säga ifrån till sina föräldrar och att han ska åka på lördag fm istället för fred kväll... Han ville först inte åka alls.. men då skulle jag ha haft för dåligt samvete... de har en årlig herrmiddag och de var de första han sa när vi börja prata om barn... att jag måste få åka på den även om vi har barn.. de planerar och fixar hela året för den...
jag kanske tittar in på fikat efter BVC men jag hör av mig till nån av er i så fall... beror på hur lång tid de tar...
NÅn av er som fått ont i ljumskarna/höfterna efter förlossnignen?? alltså inte foglossnign för de sitter mer i musklerna.. kan inte räta upp mig ordentligt!!