Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

tessan : kom inte hem med brytna ben

• Springsteen
    Tessan här har jag inget liv heller *asg* men vi träffas ju så ofta så.... kanske inte behöver vara här inne så ofta...

(flåt... dagisnivå men de sägs ju att man ska ner till samma nivå för att folk ska förstå )

MN: vassego!!!!

Nu ska vi bada lillponken och sen hoppa i säng.... Sovgott allihopa!!!! I morron ska vi till skogen (vaggeryd) o fördriva lite tid

Ni som aldrig kan vara med på fikor pga tiden kanske vill bestämma en tid??? och starta en fika/promenadlista????
  • Springsteen

Hej!!!
    DÅ har man läst igen SEX sidor
    Har haft internetabstinens i dag Vårat trådlösa modem gav upp i natt... IGEN!!! Så nu har vår kära kompis micke varit här o fixat de... det nollställer sig o då funkar inget här!!!!

Mammsing... hon kan ju inte må bra.. men hon behövde alldeles säkert höra det du sa

den där föreläsningen tänkta jag oxå på när jag läste om de.. verkar ju superkul.. men insåg inte att de var sååå snart...

skulle fika me en kompis i morron.. men hon ställde in... undra vad man ska göra då.. är sååå rastlös av att bara sitta hemma en hel dag... sambon måste plugga.. ska lämna in en hemtenta på fred.. Nån som har förslag???

• Springsteen
    Tokfiorna... Lät ju superkul.. men har en aning problem med höfterna just nu så jag vågar inte.. de låser sig lixom i vissa lägen o så kan jag inte räta upp mig när jag suttit en stund.. måste tänja ut dem.. har problem att gå på stan men tar gärna en fika före eller efter om ni vill???
  • Springsteen
    Miidori.. var ju precis på väg att be alla att själva ändra 0 till en 9 i mitt hemnr.. tack tack
  • Springsteen

Hoppas alla sovit gott Även du sommartider (en liten stund hoppas jag...)

Själv blev jag väckt av en arg person (inte på mig ) lagom kul att leka fredsförmedlare från sängen yrvaken.... så de var ju ingen ide att somna om!!! (men sonen gjorde de som tur va )
    Vi har fått napp på 2 nya "del i 2familjshus" som vi ska titta på.. en på lördag.. och en på tisdag!!!! Hoppas nu att de är bra!!!!

Nån som har tips på hur dagen ska fördrivas??

• Springsteen
    Blondie.. vi var inomhus o drack kaffe (jag är elak nog att kalla vaggeryd för skogen ) men de var trevligt...
  • Springsteen

Blondie lite ironi

Sonen är supersnäll nu på morronen.. låtit mamma duscha tom.. är sååå imponerad...  trodde verkligen inte att de skulle vara så här att vara mamma.. trodde de skulle vara 100ggr jobbigare... (peppar peppar.. nu kommer de säkert bli det from i morron )

• Springsteen
    Kottten: vad kul!!! De är väl bra att andra får höra så de inte tror att ALLA förlossningar är hemska och att man har dem enbart på förlossningen...

Nu helt plötsligt har vi 2 visningar på del av hus att hyra och ett som vi skulle få höra mer om senare Börjar se ut som de finns hopp i alla fall Håll tummarna för oss!!!!
  • Springsteen

Välkommen Pillis
    Häng bara på och bli inte rädd för allt tjöt

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping