Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

doyoumind skrev 2007-02-22 16:06:23 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17724046.html
    ni får ju gärna hänga in här annars VI är inte rädda för att bli ett lite större gäng får bara planera in flera fikor
  • Springsteen
    Pillis: De är lite blandat... har bara varit med på sammanlagt 3 fikor... vissa har barn sen innan och fått liten igen.. vissa är gravida och vissa följer me på fikor utan att vara med i tråden Om du kollar in i listtråden så står de lite mer om hur allas familjesituationer ser ut och hur många vi brukar vara på fikor osååå....

Mammsing o KOttten
    ... Jag har IKEAabstinens... så jag ställer... risk bara att plånboken hinner tömmas för fort I o för sig är fikan billig O så kan jag få med en 2åring och 10mån med mamma oxå tror jag

Undra hur det gått för Castle!!!! Nån som vet???
  • Springsteen

En liten fråga...

nån som har nåt annat tips än pallas athenas grekiska bricka som man kan köpa mat till på lördag??? Vi blir 4 el 6 personer..

• Springsteen

Hej hej...
    Som vanligt mycket att läsa efter en dag ifrån datorn Dagen gick som vanligt i ett nafs

Nån mer som varit på Maxi idag?? trodde jag skulle få panik... hur mycket folk som helst... o folk kan verkligen inte köra kundvagn eller bil!!!!  Man är lika dum varje gång och åker den 25 (plus fredag) o handlar... har testat lite olika tider för att hitta när de är minst folk.. men har inte hittat den opitmala tiden än... Har i o för sig inte testat precis vid öppningstid än

VI har fått en visning till så nu har vi inbokat en i morron, en på söndag och en på tisdag Ena huset var dock flera som skulle komma o titta på... (kanske på de andra me.. ingen aning..) Men förstår inte varför man lockar än såå... de är ju sååå jobbigt att inte få de sen om man nu blir kär i de....

Hoppas alla får en bra helg !!! Har gansak fullt upp i morron så kanske inte hinner vara här så mycket då heller får lite abstinens

• Springsteen

Pärlan.. usch inte magsjuka... trist!!!

Huset var så där... fint men kändes inte helt rätt med hyresvärden han sa inte många ord och trädgården var både sådär och jättebra Fundersam så vi får se på de andra 2 vi ska titta på...

Gjorde en sån supergod kladdkaka med after8 igår som vi äter idag... klistrar in receptet i andra tråden...Ska definitivt ätas dagen efter och bör inte provsmakas vilket vi gjorde för då rinner den ganska bra

• Springsteen
    Vi får nog dopet som vi vill ha ändå

Min gamla doppräst är lite familjepräst och har döpt mig o min syster o några kusiner.. konfirmerat pappa o hans bröder o vigt mina föräldrar osv.. ställer gärna upp !!!! SÅ nu ska vi bara hitta en ledig kyrka och ett datum

måste bara säga de att jag är inte så kyrklig av mig i vanliga fall tycker att tråkiga gudstjänster är det värsta jag vet.. så tycker de är mycket bättre med ett litet personligt dop Så ingen tror att jag är superkristen och går i kyrkan jämt osv .. Inget ont om de som gör det.. men de är inte min grej.. dop konfirmation bröllop o begravning.. kanske en midnattsmässa.. (tycker inte att man ska fira jul om man inte vet varför..) de är det jag står för..

Hoppas att alla får sova gott.. Wilmer har varit jättekinkig idag.. skrikit mycket mer än brukligt för att vara han... sovit korta stunder bara.. men de verkar inte vara magknip.. så hoppas att jag oxå får sova.. sambon ska upp o jobba vid halv fem så vill ju inte gärna tvinga upp han..
  • Springsteen

Angelica: de var ju superfint!!! Kul med fotavtrycken Kanske snor några ideér sen

Har nu tittat på hus nr 2... känns som alla fuskar med o säga hur stort de är.. 4an igår kallar jag ju 3a med stor hall... 3an i dag så var 3e rummet ett passagerum... så de går ju inte riktigt att använda sista rummet om man behöver stänga om sig... Annars var de super mycket bättre idag än igår... Har ju ett till på tisdag så får vi se.. Har sagt ja till alla men verkar nog som att vi ska tacka nej om vi får dem...
    Ska kanske sätta in en bytesannons.. för nu lockar en 3-4a på torpa mycket mer

• Springsteen

Mammsing.. jag tänkte oxå på en blombukett... o så kan du ju skriva ditt telnr eller nåt så är det upp till henne om hon vill ringa??!

• Springsteen

Jag o Dzenita ska till ullared i morron!!! HÄr ska shoppas

• Springsteen

ojoj.. här var de tomt... Har ni övergett tråden??? eller är alla o gympar med maxpax för att sen träna stämbanden????

Måste berätta för de är såååå sött... Sonen låg under musikmobilen... o den hade tystnat.. o jag tänkte att han säger ju till när han vill att jag ska sätta igång den.. hörde inte ett knyst... o när jag kommer in efter att ha ätit upp min frukost så ligger hans stora lejon över han... (fick i halsgropen först) sen ser jag hans ansikte mellan hans lejon o tiger o han håller om lejonet o sover som en gris
    Jag blir lika förvånad varje gång han somnar utan att ha berättat att han är trött så nu ska jag skynda mig att göra i ordning mig.. ska ner till stan o möta maxpax för att låna hennes bärsjal till ullared

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping