Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Nu är jag hemma igen... O de var nästan folktomt!!! Har inte irreterat mig på en enda kundvagn Och Wilmer har varit supersnäll hela dagen!!! Han åt innan vi åkte och sov hela vägen ner... åt när vi kom ner.. Sjalen funkade perfekt !!! Tack maxpax Gick 1½h sen blev de för varmt med sjalen o då fick han lite mat igen och sen låg han i bilbarnstolen och pratade med sin blomma haha.. alla som gick förbi tittade o sa åhhh ... Sen åt han innan vi åkte hem o somnade samtidigt och sov hela vägen hem

Shoppade för ca 990:- skulle ju inte ha så mycket.. lite bodys... kan försöka komma ihåg o plåta lite sen.. runt 40:- för dem styck.. lite nappar... tvättlappar (12kr för 80st!!).. Ett stort tips var ju att de hade "badblöjor" för 39:- i olika storlekar och former... Hade ett par supertuffa i boxermodell i strl 80.. tyckte de var lite för stora dock så köpte dem inte.. sen köpte jag lite scrapgrejor och underkläder till mig o sedvanliga hushållsrengöring m.m... De hade fått in en ny modell på amningbh som var lite snyggare än den andra o lite billigare (89:- o den fula 99 Hade velat ha lite babyleksaker men hittade knappt några o sen när vi var i bilen så visade Dzenita flera som de hade hittat lite synd..

Maxpax.. jag tittade ju vad bärselen kostade men har glömt... tror de var 199:-

Upptäckte precis nu att min plusversion gått ut får förnya den i morron för nu ska jag stupa i säng

• Springsteen
    GRATTIS CISSi

Hoppas du får en bra dag
    Ska snart ner på bokrean och kolla lite... barnböcker ska de inhandlas (vi började faxtist redan förra året   med att shoppa lite barnböcker sambon läser ju till svenska lärare..)
  • Springsteen

Tokfiorna: Jag är oxå helt såld på tradera varnar bara för att ofta så när frakten tillkommer kan de bli dyrare än i affären.. man luras lätt!!!

Hoppas du har en bra dag Midorii!!!!!

vi har varit och fikat med en annan mamma och blivande mamma
    I morron blir det babysång fast i kristinagården.. nån mer som ska med???? kl 14 men vi skulle träffas halv två sa vi
    Tittat på hus nr 3 idag... o de var nästan samma planlösnign som hus nr 3 men lite bättre och mycket frächare!!! bättre trädgård och bättre läge.. Jag är sugen men sambon lite tveksam... likaså här så skulle de fundera lite o hade fler som skulle titta... de som ägde huset hade en pojk på 1½ och en kommande till sommaren... o de är ju alltid kul!!!

• Springsteen

De är ju första gången för mig i morron.. Maja sa att de var 10kr för fika o sen vet jag inte...
    Vi skulle träffas utanför mig 13:30 i morron.. De börjar 14:00.. Men första gången måste ju vara en pröva på gång
    De som vill kan ju komma förbi... ATGbutiken vid östratorget 13:30 eller kom direkt.. Man går in i huset jämte kristinakyrkan... (Mittemot pizzeria kakus o Wasa påtår) dörren är mitt emot kristinakyrkan... Ni har ju mina nummer om de är nåt...

• Springsteen

Honey82.. heter egentligen Maria men kallas för maja... har ettåriga adam
    Ska jag räkna med att vänta in minst två då eller går ni direkt??

(råkar visst bli lite listprat )

• Springsteen

oki.. möts där vad skoj Då känner man nån mer än Maja

• Springsteen

De är lungt.. de är ju ingen lång promenad från mig till kyrkan knappt 30sec... ok.. kanske 35sec för de är ganska moddigt..

• Springsteen
    Gravisen: Usch!!! De är ju min största fasa... så då hade de spridit fel info från nåns bvc ( kommer inte ihåg vem..) Hoppas verkligen att ingen tar med sina förkylda barn i morron till barnsången..
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping