Gravida/mammor i jönköping
Nu är jag hemma igen... O de var nästan folktomt!!! Har inte irreterat mig på en enda kundvagn
Och Wilmer har varit supersnäll hela dagen!!! Han åt innan vi åkte och sov hela vägen ner... åt när vi kom ner.. Sjalen funkade perfekt !!! Tack maxpax
Gick 1½h sen blev de för varmt med sjalen o då fick han lite mat igen och sen låg han i bilbarnstolen och pratade med sin blomma
haha.. alla som gick förbi tittade o sa åhhh
... Sen åt han innan vi åkte hem o somnade samtidigt och sov hela vägen hem
Shoppade för ca 990:-
skulle ju inte ha så mycket.. lite bodys... kan försöka komma ihåg o plåta lite sen.. runt 40:- för dem styck.. lite nappar... tvättlappar (12kr för 80st!!).. Ett stort tips var ju att de hade "badblöjor" för 39:- i olika storlekar och former... Hade ett par supertuffa i boxermodell i strl 80.. tyckte de var lite för stora dock så köpte dem inte..
sen köpte jag lite scrapgrejor och underkläder till mig o sedvanliga hushållsrengöring m.m... De hade fått in en ny modell på amningbh som var lite snyggare än den andra o lite billigare (89:- o den fula 99
Hade velat ha lite babyleksaker men hittade knappt några o sen när vi var i bilen så visade Dzenita flera som de hade hittat
lite synd..
Maxpax.. jag tittade ju vad bärselen kostade men har glömt...
tror de var 199:-
Upptäckte precis nu att min plusversion gått ut
får förnya den i morron för nu ska jag stupa i säng
GRATTIS CISSi