Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hoppas att castle bara inte orkar ta sig till datorn för man var ju inte så pigg... Internet kan ju lagt ner oxå

Ser fram emot babysången jättemycket kollade på svenska kyrkans hemsida igår och insåg att åker man runt så kan man gå på babysång varje dag (nästan i alla fall..) Fundersam o jag som inte vart där än kanske tycker de är urtrist

Tror jag ska testa mammabarngympan på måndag me... så har jag 3 dagar uppbokade me "mammabarn aktiviteter " Vi får börja ha fikorna efter sånt eller torsd fred sen

• Springsteen

oki... Jag tänkte gå på maxpax pass... På torsdagar var de inte step då?? Mina knän fixar inte de superbra... ibland går det..

• Springsteen

ni kan ju alltid gå på denna sången istället

• Springsteen

Sången var trevlig.. precis hemkommen
    Jag går nog på mammabarngympan på måndag...

ska nu laga mat

• Springsteen
    Tokfiorna: Vet att många är nöjda med emmaljunga scoter Snygga färger oxå

Skönt att Castle med barn är ok!!!! Trött är ju som sagt de minsta man är

Kom ju på att det är ju stegräkningstävling med start i morron!!   Är ni fortfarande med??? ska vi säga att man måste gått minst 10 000steg minst 4dagar i veckan??? o har man de får man följa med på relaxen på rosenlund eller nåt liknande??? annars får man sitta i skamvrån o man får inte hoppa på tävlingen mitt i månaden utan får då vänta tills nästa månad??
    Eller har ni andra förslag på regler???
  • Springsteen
    kotten: du har ju då i alla fall 3 dagar på dig att skaffa en OM ni tycker att reglerna var OK!!!
  • Springsteen

NÅn som har tips på annan fast telefoni än telia??? Kollade vår teleräkning nu o såg att den låg på 1026:- och vi har samtalsavgifter på 65:- (och en blocketannons 90 Resten är bara fasta avgifter!!!!! KÄnns ju ganska kul.. NOT!!!!

• Springsteen

Vi har funderat på  tele2 eller telenor... Nån som har telenor??? VI har ju mobil me dem.. och egentligen skulle vi klara oss med enbart mobiler känns de som... Men de är ju alltid bra att ha en hemtele...

• Springsteen

Här har vi nyss stigit upp (eller var uppe o duscha innan sambon gick vid 8a men gick o la mig igen)
    Wilmers grinighet igår har resulterat i hosta och rinnande snor inte alls kul o lika grinig idag... hoppas ingen fick de igår!!! de är inte jättemycket men tillräckligt för att han inte tycker de är kul!!!
    o vi ska hjälpa en kompis att flytta... Blir till att bädda ner han inomhus o hoppas att han sover!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping