Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Nu är det färdigt flyttat

Hoppas ni fick en trevlig fika

Kul att du är tillbaka tintan!!!! Tror inte du har missat så mycket egentligen..

Var o köpte parkeringsstillstånd idag... här på öster har de ju inget särskilt tillstånd för boende!! o de hade höjt de från 200 till 300:- Helt sanslöst ju!!!! o sen är det inte säkert att man får en parkering här hemma om man kommer på kontorstider!!!!!!! O betala 300:- i parkering för att få gå 1km är ju inte så kul!!!!! Så i morron så ska jag ringa o klaga tror jag!!!! GRRR!!!

• Springsteen

Usch Angelicca... JObbigt med Krupp!!! De är verkligen de jobbigaste jag vet när små inte får tillräckligt med luft!!! Hoppas att de bara var en engångsföreteelse... Annars hade de nog gått fortare att åka in själv...

Wilmer är fortfarande snorig.... somnade oxå oroligt i går och vakna i natt vid 5 av att han var genomblöt och madrassen oxå men blöja var torr... han hade inte feber (kan ju i o för sig sjunkit med tanke på hur blött de var..) fast samtidigt så brukar blöjan var lite blöt vid den tiden... Så jag tror de var blöjan som inte satt på ordentligt.. han åt där vid 5 sen vakna han inte förrän 10 när sambons telefon ringde och vi började springa upp... Så helt pigg är han inte!!! Eller så börjar han äta mer sällan helt enkelt... Usch vad svårt de är med de där små

Sambon lämnar mig i morron för att åka till strömstad på deras årliga herrmiddag!!! Blir ensam från lörd morron till sönd kväll.. Usch... men han åker en dag senare än planerat för min skull och han o kompisarna planerar den här helgen hela året... (de börjar redan på hemvägen att planera nästa års ) så kan ju inte låta han vara hemma.. Men det är jättejobbigt att han åker!!

• Springsteen
    Småbarnsliv.. usch.. dessa förkylningar!!!

Pillis.. de heter monkeytown och ligger strax efter willys mot österängen... precis jämte olssons... kan inte säga mer Man går in mitt emot olssons i alla fall...
  • Springsteen

jag råka ju åka dit nu i veckan... men fler turer fram över blir det säkert

• Springsteen

KÄnn dig INTE överfallen Jomi   Här är ALLA välkomna

• Springsteen

Jag är gräsänka Gråter med sonen...

ska på invigning med CISV på söndag... o torget i morron fm... annars är det lungt... VILL HA NÅT MER ATT GÖRA LÖRDAG KVÄLL!!!!!! förslag??

• Springsteen

Ska försöka göra ett slut på den här soppan...

Ni som inte varit med i tråden så länge är inte berörda...
    Det finns de som var med i den här tråden innan och startade en ny tråd!! Helt ok!!! Vissa blev ledsna över att de inte blev tillfrågade och så är det helt enkelt...
    Men vissa (observera inte alla) i den andra tråden har hånat folk i den här tråden (inte nån av er nya!!!) vilket har gjort flera människor ledsna!!! Detta är alltså vuxna männsikor som till o med har flera barn!!! Som beter sig som om de gick på lågstadiet och behövde bli inkallade till rektorn eller nåt!!! Nu har det gått så långt att vissa inte vill gå på aktiviteter pga att de ska gå dit!!! 
    Man kan inte tycka om alla människor här i världen.. men man behöver definitivt inte visa det öppet i ett forum där ALLA kan gå in och läsa!!!!
    Tråden vi skapade var för att ge igen med samma mynt.. Nu blev fel person ledsen och de ber jag om ursäkt för!!! (har även bett om ursäkt privat!!) Jag hoppas bara att de gav en tankeställare då folk här har blivit lika ledsna över exakt samma sak!!!

Jag hoppas verkligen att detta är slutet på allt det här!!!  Vissa av oss sänkte oss till deras nivå o åtminstone ska inte jag sjunka lägre utan hoppas att alla förstått vad vi menat!!! VIll någon annan fortsätta att leka dagis så varsegod!!! Men vi är vuxna människor som har barn(ska få).. Är detta något vi vill att våra barn ska se och lära sig???? Nä inte mina i alla fall...

Ber om ursäkt i fall fel personer blivit ledsna.. säg till i så fall för då kan jag be om ursäkt mer personligen!!!!

• Springsteen

Någon som INTE har ett förkylt barn

• Springsteen
    Kottten: De är därför man har trådlöst bredband och bärbar dator umgås med familjen o datorn samtidigt

Ingen som har nåt tips för i morron kväll som man kan göra själv med en liten son??? alla är upptagna och vill inte umgås me mig Känner inte för att åka hem till mor o far... o så har jag ingen bil heller...
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping