Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

fast du bor väl i nässjö??? LÅÅÅNGT dit ju... o ingen bil.. tåg spyr jag bara av

• Springsteen

Locka med att skärmen är platt hade funkat här....
    Vi får väl ta och umgås här då kottten

NÄä ska nu krypa i säng när jag äntligen fått tyst på den lilla gaphalsen som kan låta väldigt mycket om han vill

Gonatt gonatt...

• Springsteen

Tintan... helt ok på torget.. blev en långpromenix samtidigt... Men har de inte blivit väldigt lite med stånd nu för tiden??? eller är det bara årstiden??

Jag verkligen hatar att vara ensam hemma... är nog inte normal.. Ett par timmar är ok men de som säger att de är skönt att vara ensam en hel helg är utanför mitt förstånd Ska en sväng till Hanna sen... så lite sällskap får jag...

• Springsteen

Jenny: Vill du ha en pizza date eller nåt sånt???? Hannas mor o syster kommer oxå i kväll så känner mig lite i vägen...
    Sitter o tröstäter godis o Killen ligger i babysitter o är jätteglad.. Han har kommit på hur han kan gunga den själv verkar även ha en givande diskussion med nallen som hänger i lekbågen

• Springsteen

Vi får lägenheten i tenhult.. gud vad svårt de blir nu.. jättefin trädgård o såå... typ samma kostnad som här... fin lägenhet.. men problemet är att de är ett passagerum som 3e rum.. blir ju lite knepigt om sonen ska ha ett eget rum sen.. o samtidigt så ska vi nog inte bo där längre än ett par år för att sen köpa eget.. och under den tiden kanske vi inte behöver ha han i eget rum.. så kan han ha det som lekrum bara.. ska oxå kolla på en 5a i huskvarna på måndag som är en 1000lapp dyrare än vad vi har nu... och vi behöver inte lämna svar förräns på månd.. De är passagerummet jag är lite irreterad över.. sen var toan inte så snygg.. men de kan jag leva med

Jag o sonen ligger isängen och tittar på evrybody loves raymond riktigt mysigt

• Springsteen

Vad tråkigt att hon är sjuk mammsing.. men skönt att de går att fixa till

Kom precis nu på att jag jobbar dagligen med sjuka människor när jag inte är mammaledig.. inte går jag o tycker synd om alla patienter (låter kanske hårt.. visst är det synd om dem men man bryr sig inte på samma sätt man skulle gå under då... ) men när de är nån man känner eller så.. då är det jättesynd om dem Vet inte om ni förstår hur jag menar

såna här insnöade tankar man får när man går hemma själv

Nä ska göra i ordning oss för pizza med JennyA

• Springsteen
    Tokfiorna.. jo jag vet... Men tessan o norrahammar är väl värre tar bara 20min me tåg från tenhult

Blondie.. Va skönt att dopet gick bra...

Jenny.. jättetrevlig pizzastund Fast de blev ju planka o inte somna han när jag gick en extra sväng.. fortfarande vaken.. Men han har varit jättesnäll så jag har fått duscha Din kompis var lika trevlig stackarn fick ju bara springa runt i o för sig...

Vad gör ni alla andra i kväll...
    Kan oxå tänka mig en ikea fika i veckan.. ska till bvc den 8e på em.. men sätt upp ett datum gravisen i listtråden då du kan... så får vi anpassa oss lite??
  • Springsteen

snart kommer sambon hem Härligt

har varit en sväng hos mor o far då min KÄra (*ironi* för hon är inte mig kär just nu :@!!!!!!) Katt har kissat revir lite överallt på Wilmers grejor inatt!!! Hon hade till o med kissat på hans bebis kudde som låg i vår säng när vi åt frukost i köket... Hur fasiken hon lyckats att leta reda på den och enbart kissa där är ett mysterium för mig!!!!! Kudden är väl 10X20cm. Babysittern hade jag glömt ställa på högkant så den stank bra.. likaså filten i den Nån som har nåt knep mot sånt??? Vet inte vad man ska göra med henne.. Vill ju inte skänka bort henne heller.. försökt med de mesta.. men inget funkar...

• Springsteen

Tintan... Hon ÄR JU STERILISERAD vill ju inte sprya fyspray (som aldrig funkat i o för sig ändå..) på bebissaker o såå...

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping