Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

mmm... Funderar på om de kommer gå över eller om vi måste skänka bort henne till barnfri familj... Var bättre ett tag men nu har det börjat igen...

• Springsteen

Angelica har funderat på att ringa.. ska nog göra det... Tack...

• Springsteen

Jag tyckte oxå att click var jättebra

Mammsing kanske tröttna på allt trams

Nu är han hemma.. sååå skönt!!!!

• Springsteen

I dag blev de segmorron Så ligger nu med sonen sovandes på min mage i sängen Sambon gick precis upp och jag har haft en egen frukosttid

Vi tackar nog nej till tenhult och hoppas nu på att 5an i huskvaran är bättre..  Alla säger ju till oss att tenhult kan vi ju inte flytta till Fast de var planlösningen de föll på

Hoppas att alla förkylningar börja försvinna och att alla får en bra dag... Lycka till med ryhov samtalen tintan...

ang ikeafikan så hade jag gärna följt med.. men en gammal klasskompis kommer så tyvärr...

Nu ska jag leka telefonnisse o ringa runt till kyrkan o djursjukhuset....

• Springsteen
    1a juni blir vi huskvarnabor
    Lägenheten var ganska perfekt Kanske lite mörk men med lampor och färg så blir det jättebra Egen uteplats o parkering... Diskmaskin... Nyrenoverat badrum... Kaklet i köket var inte alls snyggt.. men de var helt ok att göra om.. han skulle betala men vi fick göra det själva..

HIhi... nu har jag börjat planera o möblera...
  • Springsteen

Japp.. uteplats sandlåda och gungor... Helt underbart!!!

Ska till ikea nu o spana

• Springsteen

Tintan: Vad skönt att de kändes bra att vara själv...

Lägenheten är på 105kv det som ingår är comhemtv, hushållsel, varmvatten osv... för 6800:- så mer än varmhyra... Ligger på gränsen mellan norrängen och mjölkafållan... ca 500m från tvetagården!!!

• Springsteen

Nu kan vi ställa upp plaskpool hos mig ändå och såå i sommar...

• Springsteen

Hahaha.... en dam ringde nyss o berätta att hon kört på vår bil.. (kanske inte så kul) Går ut o tittar... och hon har lyckats backa på den så hon demolerat hela bakluckan o sidan på bilen.. tryckt in dragkroken och lyckats flytta bilen 90grader!!!! den stod på tvären på två rutor
    Hur lyckas man???? Stackars dam... tur i alla fall för oss att hon ringde...

• Springsteen
    Gravisen.. fikan var nästa vecka va??? 14e... Jag fasar för när vi nu ska börja.. O jag vill alltid böja packa tidigt så vi kommer väl bo i kartonger nu i 3 mån Undra om 4 sopsäckar räcker...
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping