Gravida/mammor i jönköping
mmm... Funderar på om de kommer gå över eller om vi måste skänka bort henne till barnfri familj... Var bättre ett tag men nu har det börjat igen...
mmm... Funderar på om de kommer gå över eller om vi måste skänka bort henne till barnfri familj... Var bättre ett tag men nu har det börjat igen...
Angelica har funderat på att ringa.. ska nog göra det... Tack...
Jag tyckte oxå att click var jättebra
Mammsing kanske tröttna på allt trams
Nu är han hemma.. sååå skönt!!!!
I dag blev de segmorron
Så ligger nu med sonen sovandes på min mage i sängen
Sambon gick precis upp och jag har haft en egen frukosttid
Vi tackar nog nej till tenhult och hoppas nu på att 5an i huskvaran är bättre.. Alla säger ju till oss att tenhult kan vi ju inte flytta till
Fast de var planlösningen de föll på
Hoppas att alla förkylningar börja försvinna och att alla får en bra dag... Lycka till med ryhov samtalen tintan...
ang ikeafikan så hade jag gärna följt med.. men en gammal klasskompis kommer så tyvärr...
Nu ska jag leka telefonnisse o ringa runt till kyrkan o djursjukhuset....
Japp.. uteplats sandlåda och gungor...
Helt underbart!!!
Ska till ikea nu o spana
Tintan: Vad skönt att de kändes bra att vara själv...
Lägenheten är på 105kv det som ingår är comhemtv, hushållsel, varmvatten osv... för 6800:- så mer än varmhyra... Ligger på gränsen mellan norrängen och mjölkafållan... ca 500m från tvetagården!!!
Nu kan vi ställa upp plaskpool hos mig ändå
och såå
i sommar...
Hahaha.... en dam ringde nyss o berätta att hon kört på vår bil.. (kanske inte så kul) Går ut o tittar... och hon har lyckats backa på den så hon demolerat hela bakluckan o sidan på bilen.. tryckt in dragkroken och lyckats flytta bilen 90grader!!!! den stod på tvären på två rutor
Hur lyckas man???? Stackars dam... tur i alla fall för oss att hon ringde...