Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

tack för alla grattis

Tintan... så länge han spyr, svimmar, har väldigt ont i huvudet eller pratar i nattmössan.. så är de nog lugnt otäckt när de slår i huvet så där...

Blondie.. vi har oxå skickat intresseanmälan men inte hört nåt!!!! o de är vätterutsikt   men de tar nog ungefär likalång tid att ta sig in från huskvarna som från tenhult med alla bussstopp

• Springsteen

Hur fasiken kan man kvadda en bil på en PARKERINGSPLATS från stående och backa på vår bil så att skadorna blir uppskattningsvis 25-30 000????? Bilen gick inte ens att starta nu så pappa har varit o bärgat den till atteviks!!!!  Jäkla tur att vi slipper betala!!!! Men vi är  troligen utan bil ett par veckor!!! ska försöka bråka till oss en hyrbil genom försäkringsbolaget... Men gud vad surt!!! När det bara var plåtskador och dragkroken så tänkte jag att de är ju inte så farligt.. kan ju hända vem som helst.. men hela elektroniken har ju oxå slagits ut!!! Ni som har min msn kan ju gå in o kolla på bilderna på spacet om ni vill!!!

• Springsteen

Saknade er men men.. finns fler veckor!!!!

Är på urbotad dumt dåligt humör idag... Så de kanske var tur att ni inte kom

• Springsteen

Mycket bättre humör idag Tror min mens har kommit... De sägs ju att den inte kommer färrän man slutar amma.. men om avslaget varit borta i 2veckor o jag har börjat med minipiller och de blöder som mens o inte så där äckligt som avslaget var... så jag är ganska säker!! mensvärk oxå och Dåligt humör Kan ju inte vara annat....

MN så skönt att du fått en ny....
    Tindra piggare i dag Miidori???
    HÄng med på fikat nästa vecka Jenny så kan du få snusa lite till VI kan ju promenera ner tillsammans..
    HÅller tummarna för er Pärlan o tintan

VI ska på 2månaders kollen på BVC idag... sen ska vi hjälpa en kompis till att flytta... usch vad alla flyttar nu... Den här flyttar dock till sin pojkvän o inte ifrån Ska få köpa 2sängar oxå till vårt nya gästrum av henne... som vi behöver flytta hit... Undra bara vart de ska få plats... Fundersam

• Springsteen

Miidori.. de är ju ganska vanligt att man blir lite "influensa" sjuk efter en vaccination... Även om de var klumpigt sagt av BVCssk så har hon rätt att de är bara att vänta några dagar..

Är så inne på att flytta nu ska bli så kul!!!! Har börjat planera en massa och se vad jag ska köpa o såååå... Brukar alltid köpa allt lååångt innan men ska försöka hålla mig tills vi flyttat in så är det lättare att se vad som behövs o sååå...

Hur går det för alla er andra i flyttstöket??? Vill ni bli av med kartonger så ställer vi på att hämta

• Springsteen

Kom ju på att svärföräldrarna flyttar en månad innan oss så troligen kan vi ta många av deras..
    Men jag tar gärna era (tintan o MN) oxå om de skulle behövas... Har inte tänkt att börja packa förrän i maj.. flyttar ju 1 juni... o vi har nog flyttrutinen kvar... flyttar ju ungefär vartannat år

Miidorii... en klok vän (maxpax )  sa att de enda du ska vänja dig vid är att allt förändras... så även om hon inte reagera så förra gången så kan hon göra det nu... Men jag tror dig att de är jobbigt!!!! O går det inte över så ring igen!!!!!

I morron bitti ska jag o sambon vara barnvakt och sen ska jag o Mamman gå till Ikea hihi måste ju kolla in allt o planera billig fika är ju inte fel heller...

• Springsteen
    tokfiorna skrev 2007-03-09 21:39:53 följande:
    Alltså bra ni som gör det(kommenterar) vad jag menar är att jag bryr mig ändå bara så ni vet, nä nu ska jag kolla filmen innan jag klantar till det här Hörs imorgon
    Samma här... o har flera frågat/kommenterat så brukar jag inteheller skriva nåt.. blir så otroligt mycket upprepningar.. men bryr mig ändå

Skönt att de är fler osm fått mensen tidigt tillbaka... ingen som tror mig när jag säger de.. alla säger bara att de är nog avslaget som kommit... de kan göra det.. för du helammar juFlört...

Precis hemkommen från svärföräldrarna... det gick ganska smärtfritt... Tycker inte om bara när de bara tar W från mig utan att fråga!!!! Bara tar han o går :@

MN jag tror dig... räknar inte med att ha samma tidsmarginaler som innan.. men jag hoppas ju att själva packning o sånt sitter kvar Har ju 3månader på oss och bara packa i stort sett men ska inte börja förräns tidigast nästa månad.. och ska rensa källaren innan jag gör nåt annat Funderar bara på hur vi löser de smidigast med en bebis får nog ta me babysittern ner o klä i overall.... för de är  mest mina saker och jag vägrar vara där nere själv...

Trevlig helg allihop!!!!
  • Springsteen

Småbarnsliv dikofenak och voltaren är exakt samma medicin med olika tillverkare (typ som panodil o alvedon )

Har sluppit den där "riktigt onda" mensvärken.. Men däremot så har jag svimmat ett par gånger eller fått riktiga yrselattacker där jag måste lägga mig ner o sen kräks... Speciellt får jag dem när jag går upp tidigt... Har fått de på bussen till jobbet ett par gånger Men de finns snälla människor som hjälpt mig oxå Dock väldigt pinsamt..

Jenny: Va är de för kurs du ska på???

LIgger i sängen just nu o försöka mysa med sonen han sparkas ganska bra dock... ska väl börja dra oss uppåt.. Sambon jobbar o kommer väl hem om en 40min... Nån av våra grannar hade nog fest i natt.. vaknade vid 4 o de spelade fortfarande.. Kunde ju sova i de som tur va!!! Undrar bara vem de var... kanske ska sätta på musiken här på högsta nu O här måste man spela högt för att grannarna ska höra!!!!

• Springsteen

Kesso: Vi var barnvakt en timme igår åt en 13mån som kröp.. Generad gud vad dammigt vi hade de.. Hade inte sett de innan...

Har varit nere på esters o ätit lördags brunch.. väldigt trevligt.. Är att rekommendera!!! 129.- o då ingick dricka (olika joser och kaffe/the)... korvar, stekt potatis, äggröror, hamburgare, potatisgratäng, smörgås med olika pålägg, ostar, våfflor, pannkakor olika kakor m.m. Är fortfarande proppmätt nu ett par timmar efter...

De blir melodifestival här med ikväll hemma hos ett par kompisar... med tacos... Har blivit en liten tradition att vi alltid tittar 3eåret hemma hos dem...

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping