Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

VI har "tittat" på alla delfinaler..men av nån anledning så sitter vi mest o pratar så jag vet faxtist inte...
    Esters har lördagsbuffe mellan 12-15...

Jenny du får berätta mer om den nästa gång vi ses
  • Springsteen

Vill bara säga att jag gärna hade följt med den 14e oxå om jag kunde Blev ju inte så många.. så kanske vi ska byta till ikea den 13e så kan de som ska fika den 14e och har större barn följa med då istället??? Mig spelar de ingen roll... (mkt billigare fika bara )

Nu har vi gått en långpromenix... Sambon speakar roddtävling idag på atlantis... så vi tog en promenad dit o visade upp W för alla hans gamla roddkompisar... Sen tog vi vägen förbi torpa
    Måste bara fråga... Om erat barn sover och ni kommer till folk som inte sett h*n väcker ni barnet då???? Flera som tjatade om det och W hade inte sovit på hela fm (vaken 7:30-14!!!) Inte 17 väcker jag han för att de ska få klabba!!!!

Va synd thullan att de inte blev nåt.. hade ju precis bestämt mig för att skriva upp mig på listan Får ta de en annan gång Jag kommer ju ha gigant stort sen... kanske ska ha en tjejfest i aug typ när vi kommit i ordning...

Jenny: Jobbiga grannar har vi haft överallt förutom i denna lägenheten... första natten som jag störts av ljud var i frednatt... när sambon gick till jobbet kl 5 spelade de fortfarande musik!!! Haha tokfiorna... såna grannar gör ju bara bort sig själva

Nu hör jag att nån börjar vakna

• Springsteen

låt de vara som de är så slipper vi krångla till de...

• Springsteen

Måste skvallra lite

RIngde hem till Dzenita nyss o hennes mamma svarade Hon är på Förlossningen och fick inte åka hem... Såååå spännande!!!!!

• Springsteen

Dzenita fick en pojke vid halv tio i går kväll 3600g 50lång...

• Springsteen

jag har åkt på en hosta så kanske inte ska komma i morron.... Ni märker om jag dyker upp... Vill ju inte smitta ner er.. tror att de kan vara allergi oxå.. men man vet ju aldrig...

Nu har vi varit i habo för 3egången för att hämta hem vår dammsugare men kommer hem utan nån gång ska vi väl få med oss den hem... ( vi har en annan som är ganska dålig )

Jag ska skicka iväg alla grattishälsningar till Dzenita För er som inte träffat henne så har hon varit med på några fikor (DH81 här) men har inte varit aktiv i tråden...

• Springsteen

Vänta inte på mig om jag inte kommer.. i så fall hittar jag er om jag är sen

• Springsteen

småbarnsliv... bättre att kolla om man är orolig... de är ju inte säkert att man hör hjärtljuden så tidigt så de är väl för att inte oroa i onödan som de inte lyssnar...

Här är allt segt i dag... Jag har feber o sonen är supergrinig... så sambon fick stanna hemma från bandyn nu ikväll... ska hoppa i säng nu....

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping