Gravida/mammor i jönköping
Kottten: Skönt att ni sovit bra alla!!!
Ja jag tänkte också på Castle!!! Hoppas allt är väl med henne o familjen!!!
KRam
Kottten: Skönt att ni sovit bra alla!!!
Ja jag tänkte också på Castle!!! Hoppas allt är väl med henne o familjen!!!
KRam
Kottten: Du vet vad jag tycker. Det är bara skoj! Sen är det ju skönt för de som är rädda för att det kanske ska gå fort att höra hur ni upplevde det som inte hann in.
Alla har vi jobbat lika hårt på att föda som vilken annan bara att vi hade ju bm omkring oss o lustgasen till hands
tokfiorna: Jag kan tipsa om Phil and Theds vagn. Den ska visst vara super, 3 hjuling, funkar perfa som syskonvagn med. Kika på den. Den ska jag satsa på ev nu till våren. Brion känns lite klumpig.
Tokfiorna, vet inte om du hann kika men här är en bild på vagnen. En på sonens dagis har den o den verkar super. Ska sätta in en bild till om man får ett kommande syskon i framtiden. Finns på 1klass och häruppe på Dalvik, en tjej som säljer barnvagnar här.
Här är den med sits för syskonet. Och får man en liten så fäller man ner den undre sitsen o lägger liften där så det är supersmidigt.Småbarnsliv: Hoppas dina små kryar på sig!!!!!! KRam!
Jag måste med till bom bom ju.... hoppas sambon kan skjutsa mig efter han kommit hem med eller utan huvudvärken. Kliar ju i fingrarna nu.
Hej Martina!
Kul att se dig! Trivs du i nya lyan?
Bom bom är en ny affär här i stan med Ida T kläder o Molo, lite dyrare märken.
Nån som vet vart den ligger?
Kram
Tintan: Jag tycker detär dyrt också. Kan köpa nåt plagg sådär men det är max.
Miidori: Nyfiken om sången med... om man får hänga på då. Det är lite beroende på tiden med också.
Miidori: SÅg du inte de sista inläggen