Gravida/mammor i jönköping
Thullan: OK då vet man det då!
Miidori: Skönt att få lite motion, hurtbulle du!
Nu ska man mysa lite med sambon.
kram
Thullan: OK då vet man det då!
Miidori: Skönt att få lite motion, hurtbulle du!
Nu ska man mysa lite med sambon.
kram
Hej alla!
Martina: Men du får se det från den ljusa sidan att han får leka med sina kompisar igen
Man saknar ju alltid dom så mycket även korta stunder!!
Jag funderar på att ha Zack hemma nu en månad eller så för att han vart så sjuk men jag är osäker. Det är det som är det negativa med dagis ju! Hoppas Benji får vara frisk när han börjar!
Kottten; Härligt att de små får sova hihi. De kan ju ha sånn dagar. Man blir lite paff bara.
Allt väl annars?
Ni får mumsa på idag, jag skriver upp mig när mina barn är friska igen.
kram
Tintan: Oj vad de växer! Ja fy för kräksjuka tur att de ringde! Med tanke på att man har så smått hemma så är det ju toppen!
Visst går det snabbt! Molly är snart 6 mån
Har handlat vårkläder nu tillbarnen. Är osäker på om jag behöver överdragsbyxor till Molly, tror inte de. Hon har fleecejacka o vårjacka samt mössa o vantar o sitter i åkpåsen. Sen har hon fleecetäcke också. Hon lär ju inte frysa. Jag är alltid lika osäker på kläder när det är mittemellan, sen vill man ju inte köpa på sig för mycket heller. Däremot så ska vi väl köpa hennes första skor snart. Ska bli skoj!
Småbarnsliv: Förstår att du vill kolla upp dig extra om du är orolig, varför är du det?
Jag gick 2 ggr till en privat läkare. Hon är helt underbar.
Ha det gott alla! Ska börja med middan nu.
kram kram
God morgon!
Låter bra med fmfika nån gång med. Sen när vi är friska så kan min mamma ha brollan om det är fika på em.
Vi har haft en liten soppa här hemma nu med baskelusker. Igår kväll fick Zack nässelfeber, tur att jag hade Tavegyl hemma sen förra gången, det är väl så att han får en lite allergisk reaktion på virus. Så de sa att vi skulle ha koll så inget svullnar eller han har svårt att andas. Jag kan säga att jag sprang in o ut o kollade han igår kväll sen fick han sova jämte mig. Idag är de borta, *pust*
Ens mammhjärta går ju nästan itu när de små blir sjuka ju...
Kul att ni hade mysigt på fikan igår! Ser fram emot den dag jag kan hänga på
Tokfiorna; Stackars Siri! Hoppas det gick bra.
Molly halvsitter ju i sin sittdel sen en månad, sitter inte rakt upp än men snart.
Nej nu måste jag dra mig o städa faktsikt hur jag än inte vill så måste det bli gjort.
Kram kram
God kväll alla!!!
Jag är sååå avundsjuk på er som får njuta av det fina vädret!!! Vill ut med mina frön o bara njuta! Sonen med tyvärr har de vart så sjuka. Men nu vänder det. Han hade lite nässelutslag nu ikväll så vi får se, fredag hoppas jag vi kan vara ute en liten sväng i varje fall.
Myskramar på er alla!!!![]()
Tack Gravisen o ni andra med som skickar kramar!
Hoppas din lille bli frisk snart med!
Vi verkar vara otursförföljda när det gäller förkylningar denna vinter. Men det är väl så att min lille pojks immunförsvar är nere efter sjuka o när han kommer tillbaka så är det nåt nytt som går. Tycker t om det vart barn som borde stannat hemma nån extra dag ibland när man kommer dit. Jaja, hoppas det vänder nu med våren.
Kram alla!!!
Kesso: Har du fyllt år? Idag? GRATTIS!!!
Jag kan också på fm men hellre 10.30 för min son går på dagis till 12.30 bara. OM vi ändå ska ta en fm menar jag. 1 timme hinner man knappt ta av sig o barn innan det är dags att åka igen
Så ta gärna lite lite tidigare.
Hej hopp!!!
Gravisen: Ja det är rätt lungt numera härinne... inte mycket att läsa fatt men tur att nån skriver hihi. Vissa har ju inte dator heller.
Tintan; Jotack
De blir bättre o bättre. Hostan lär väl hänga med ett tag till som vanligt.
Dagis är ju som det är som du skriver. Hur är det med er alla? Skoj att komma iväg till helgen! Vi ska ner till Ängelholm till sambons bror som spelar hockey där. Vara borta en hel helg, rätt skönt med lite miljöombyte. Hoppas alla är krya bara!
Ha de gott alla!!
kram kram
Kottten: Alla får köra sina metoder hur de vill om det är antingen Anna W eller 5mm.
Jag är alldeles för blödig o klarar inte av att de gråter även om det är 2 dgr eller vad de lovar.
Jag läste ett inlägg på Anna W:s sida där ett barn fått gråta o gråta o kräkts osv. O det kändes riktigt hårt mot ett barn.
Jag står nog lite mittemellan o lagt ihop lite av allt möjligt, men först o främst så har vi skapat rutiner som passar honom. Vi ligger 1 min med honom sen sover han gott. Oftast en saga innan med. Helt otroligt att det funkat första året så var han extremt svårsövd, nu i efterhand tror jag han sov för mycket på dgn. Men man är ju inte en expert från början hihi.
Kram