Inlägg från: Pärlan81 |Visa alla inlägg
  • Pärlan81

Gravida/mammor i jönköping

Nämen Kotten Stort grattis till din prins!!!! Verkligen glad att du äntligen fått ditt underverk!

Kram på er!!!

• Pärlan81
    God morgon!

Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag!!! Jag är ju själv utan sambo idag så jag laddar upp för tjejkväll med bara tjejprogram hehe. Top model 7 börjar idag med jippii!

Fikabilderna se dömysiga ut, hoppas det blir av nu snart!!!!

Kram kram
  • Pärlan81

Förresten tack alla som brydde sig om lilla Molly igår. Idag är hon bättre, knappt nån feber mer så det är skönt! Zack är med på bättringsvägen men det är lite jobbigt när han hostar typ hela kvällen, man springer som en stolle o kollar honom, stoppar in nappen, ger vatten... osv...

Angeelica: Vad skönt att få håret gjort! Kan man behöva själv, ska dit nästa vecka.
    Hoppas ni får det mysigt ikväll!! Alla ni andra med! Känns tråkigt att var själv men men jag fick ett kort på posten o en chokladask att smaska på alltid nåt, vi hade ju sagt att vi inte skulle ge nåt men jag köpte nåt ändå. Fast han packade på morgonen så då kunde jag inte smita ner den tyvärr. Men han vet att den väntar när han kommer hem.
    Fick även 2 biobiljetter av svärmor så det har vi att gå på sen med. Alltid kul!

Ha det toppen alla goa här i tråden!!!

• Pärlan81

tokfiorna: Mums det låter ju jättegott!!! Jag fick ta lite korv idag, astråkigt men eftersom det är bara jag o sonen nu iveckan så bli det hans önskemål lite.

• Pärlan81

Nej usch vad hemskt! Är hon död... måste med läsa.

• Pärlan81

God morgon alla!!!

Idag är man zombie. bägge barnen vaknade PRECIS när jag lagt mig igår, o hostade o snorade o Zack hade fått feber... stackarna! Så det var bara att gå upp o pyssla om dom. Vi var uppe till 1.30 då somnade vi i vår dubbelsäng. Men vi sov till 8.30 i varje fall.

Hoppas de kryar på sig! Så jag har inte skrivit upp mig på fikan än. Kanske får ställa in babysången... för min mamma är ju sjuk o får inte utsättas för baciller så mina barn måste vara friska ordentligt innan...

Tack Miidori för din inbjudan påfika hemma hosdig! Skoj!!!

Tessan o Ebba: Vilken present, hjärtligt skratt då blir man ju så varm i kroppen!!

Ha en toppendag, skriver mer sen måste byta blöja nu känner jag på min lilla bajsplutta

Kram kram!!!

• Pärlan81

Tack alla för att ni bryr er

Hoppas ni alla mår bra också!

Medistra: Går du på familjecentralen då? Har inte vart där än på nåt sånt.

Min små dom hostar ikapp o varje gång så spritter man till i kroppen. Men Molly är ju rätt pigg ändå. Zack med.

Jag hoppas verkligen jag kan hänga med på fika eller nåt snart.

Kram på er!!!

• Pärlan81

Martina: Tack gumman!

Medistra: Ja det kan vi göra

• Pärlan81

melim: Alltid förståligt att man inte kan hänga här heeeela tiden. Hihi.

Jag hann inte det knappt de  2 första månaderna. inte knappt se åt datorn.

Skönt att höra att du känner dig pigg!!! En annan var ju inte det,,, men det var ju lite förståligt med.

Skönt att den lille ha aptit också! Sånt orosmoment vill man ju inte ha.

Kram på er!

• Pärlan81

Martina: Åh så mysigt det lät! Njut lite åt mig med!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping