Inlägg från: Pärlan81 |Visa alla inlägg
  • Pärlan81

Gravida/mammor i jönköping

God morgon!!!

Javisst är det superväder. Idag ska vi ut en sväng, underbart!
    Men jag hinner alltid skriva några rader, i varje fall på kvällen då är man ju ändå inne

Nu ropar lillan, ha en mysig helg nu!!!

Kram

• Pärlan81

Springsteen: Stackars lillen! Hoppas han kryar på sig!!! Molly är bättre men lite hostig, Zack mår mycket bättre, i stort sätt frisk men lite hostig när han anstränger sig.
    Men skönt att det är åt rätt håll så vi ska äntligen ut en sväng sen!

Ska hälsa på en kompis som ligger på sjukhus med, ta med lite gotte o nåt skoj att läsa.

Är lite av ett frågetecken idag, jag trodde vi hade det trevligt härinne och så. Men det är ju inget tvång att alltid skriva nåt. Eller vara  här.

Kram nu ska jag ut i solen.

• Pärlan81

Kikar in en liten snabbis!!!

Miidori; När du skrev härovan att du inte kommer vara här så mycket framöver så trodde jag att det var nåt som hänt att du kände så. Vet inte alla intriger men det är väl utrett med andra tråden väl, är den enda "intrig" jag vet i varje fall.
    Det är ju en del som inte skriver så mycket längre av olika orsaker så det har ju blivit lite trögare. Och du är ju en av oss som skriver mest Det är ju så man håller liv i trådarna! Därför kände jag mig som ett frågetecken när du inte skulle var här så mycket längre, vill ju att du ska vilja vara här o skriva såklartKyss

När det blir sånt här väder så är det ju inte konstigt att man vill ut. Jag har ju kunnat skriva mer eftersom mina frön vart dåliga. Nu när de är friska så är det ute som gäller. Min store pojk älskar att vara ute! O frisk luft gör ju en bara gott!
    Men det är skönt att höra att fikorna fortfarande är igång Jag hänger gärna på såklart, sen hur det bestäms är det listtråden fortfarande?

Nu har min buse börjat leka med inredningen, bäst att gå tillbaks till leken hihi.

Kram

• Pärlan81
    Miidori skrev 2007-03-16 14:06:14 följande:
    Är det någon som intresserad av att gå upp till stadsparken nästa vecka om det är sol och vackert väder, så kan vi picknicka..Så om en del har större barn så kan dom leka i lekparken?..Skriver upp en tid i listtråden! Hatad av få, älskad av många :)
    Tänkte faktiskt på stadparken. Det är ju mysigt att sitta där o fika jag kommer väl springa lite fram o tillbaka med pojken han älskar lekparken där haha. Men det är ju charmen med en liten buse
  • Pärlan81

Tintan: Jag förstår dig! 2 är ju mycket tycker jag hihi så det är förståligt.
    Min lille buse har ju så mycket spring i bena så det är ju lite hålligång om han ska hänga på.

• Pärlan81

Miidori; Nej då! Klart du får skriva vad du tycker o känner! Det är ärlighet o inget annat!

O jag undrade bara av ren omtänksamhet, vill inte att NÅN ska sluta skriva. Och sen gör vi ju alla tråden såklart!

Vi skriver i den mån vi kan o vill. Vi är som sagt många så det lär ju inte dö ut, men det har inte skrivits knappt hälften av vad det brukas och även där som sagt av olika orsaker, vissa har inte dator eller kan inte osv. Inte att den dör ut utan att det skrivits mindre.

Sen har vi ju trevligt både här inne o IRL. Inte menat som nåt annat än vad jag skrev. Vill helst inte att saker ska vändas på när det bara är menat väl!

Massa kramar!!!

• Pärlan81

Tintan; Vad skoj! Du vet jag hänger på! Kan ju ja ta med mig Zack så kan Benjamin o han leka lite med. Vilken gästfrihet som Miidori! Här skulle ingen få plats, knappt vi gör det hihi. Ändå har vi en 3:A. Men vi ska leta efter en 4:a nu tills vi köper hus om ett tag!

Kram på dig!!!

Har vart hos en kompis som ligger på sjukhus o opererat blindtarmen akut, stackarn! Måste ju dit o krama om ju

Vi vill se Beck advokaten, den står på tur, hann inte se den sist vi skulle det.
    Förresten var det nån som ville veta hur Djävulen bär prada var, den var jättebra!!! Missade lite i slutet då sonen fick ett hostanfall sen blev det sista inte av tyvärr. Sen You, me and Dupree var rolig med, som ett filmtips!

Imorrn hoppar vi simmet, Molly hostar lite fortfarande så hon får hämta sig en vecka.
    Sen åker vi till skåneland som sagt.

Ha det supermysigt alla!!!

Välkommen Kramis Fia!

Kramar på er!!!

• Pärlan81

Kottten; Hihi, jag tror vi ska picknicka på gräset, så fint där. Om vädret tillåter. Annars finns det fik men jag är osäker på om det är öppet??? Är alltid mysigt att ta en glass där på våren/sommarn ju.

Det ligger upp mot Bäckalyckan, Bymarken, Dalvik. Jag är så dålig på att förklara men kör ut en karta på nätet. Eller nån annan som är bra på det?

Har lite förkylning i huuvdet känner jag, ska lägga mig nu efter pizzan sambon kom med. Är man nyttig eller haha!

Natti natti

• Pärlan81
    Hej alla goa!

Nu är man hemkommen från Skåne, har vart skönt! Lite miljöombyte o så har det vart skoj med såklart!

Jisses vad ni skrivet mycket, försökte gå in på mobilen igår men det tog aslång tid så det fick bli när jag kom hem

Välkommen isak!

Har inte hängt med i allt men Miidori du får fylla i när du vill o känner för det !! Stor kram till dig!

Angående det som Kramis Fia går igenom så är många karlar sånna....tyvärr- Jag kämpar för ett jämställt hem o det funkar bra tycker jag. Jag klarar inte av när de inte gör nåt alls. Min pappa har alltid hjälpt min mamma o det har jag med mig. Men visst får man tjöööta ibland vMen vissa saker göra jag gärna själv för då blir det som jag vill. Sen tror jag som tintan skriver att en psykolog kan hjälpa till med sånt där, finns ju sånna på mvc som man kan prata med. Psykologi handlar ju inte enbart om depression, det är en del av mycket. Min mamma jobbar med sånt.

Tokfiorna; Så söt hon är!!! Miidoris o TIntans små prinsessor med!!!!

Vilket väder då, vi åkte igenom allt när vi körde hem. Sol, vind, blåst, regn, snö dimma fy vad det varierar.

Ska sätta in ett par kort jag med. Vi börjar med lillan som stolt sitter i sin gåstol

Kram på er!!!
  • Pärlan81
    nikon bilder 325.jpg   Min prins bus med såklart!!!
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping