Inlägg från: Pärlan81 |Visa alla inlägg
  • Pärlan81

Gravida/mammor i jönköping

Hej allaKyss

Miidori plus alla: Här är det sjukt fortfarande. Börjar bli lite krasslig själv. Suck suck!
    Men det verkar åt rätt håll i varje fall! Hoppas lilla Tindra slipper nån dum förkylning nu!
    Verkar hon besvärad så ge lite vatten emellan målen, lindrar lite om det är nåt.

idag kommer sambon jippiiii! Myspys!

Annars så blir helgen lugn!

Gravisen: Hoppas allt går bra med hus o husförsäljning!!!

Tintan; Hade du skoj igår?

Castle: Hoppas du har din bebbe snart hos dig!!!!!

Ha en toppenfredag alla!!! Ni som är dåliga krya på er!!!!!

Kram kram
  • Pärlan81

Thullan: i ts så har vi lagt dit en listtråd, där ska nog listan för din tjejkväll finnas

• Pärlan81

Kotten: Ja det är nog bajset! Så var min pojk med, han bajjade ju rätt ofta som spädbarn. Samma med molly. Smörj med salva så blir det nog bättre!!!

tokfiorna: Jag läste allt Kul att shoppa, det är ju ingen tråkig hobby

Du får ha det så skoj! Det verkar som din lilla är i trygga händer! Men du kommer längta ihjäl dig vill jag lova hihi!

• Pärlan81

Tokfiorna; Ja den bibeln har ja här i lådan haha.

Miidori; Fint du gjort listan! Jag vill med till ULLARED, blir till våren nu!

• Pärlan81

Terese o Ebba: Ja ställer alltid kul att åka flera till Ullared.

Tokfiorna; Ja lampor köpte jag me sist. De har fina där!

Jag har inget körkort heller...tyvärr... Började men tog paus när jag blev gravid, ville inteköra om nåt skulle hända... jag är inte så bra på att köra bil

Sen har det inte blivit av. men snart så!

Sesam låter bra om jag kan hänga på!

• Pärlan81

Tintan; Haha kan se dig framför mig med din vagn på Ullared, vet ju hur det var när vi åkte sist, hehe du hade handlat som en tok

Nu är min karl hemma Skönt! Zack vart så gla!

Nu ska vi se på Let´s dance sen blir det lite att umgås.

ha det gott alla ses la här imorrn igen...säkert!

kram kram

• Pärlan81
    Godmiddag!!!

Miidori: Stackars liten! jag lider med dig! Molly är jättetäppt än o hostar på, fast mest på natten så det är åt rätt håll. Det går så mycket baskelusker nu så nu ska jag verkligen hålla mig ifrån alla med snoriga näsor o hostande. Så mina barn får vara friska några veckor. Dagis finns det ju en del baciller men hoppas Zack är lite starkare nu o klarar att hålla sig frisk lite litet tag.

tokfiorna eller Tessan shoppar väl på antar jag just nu! Vill med!

Jag kommer inte kunna hänga med nästa vecka på  nån fika men veckan efter det så gör jag gärna det. om jag inet får barnvakt så tar jag med mig min fis. Finns ju nåt som heter muta haha.

Ha det gott alla idag!!! Sköt om er o era små förkylda eller inte.

Kramkalas!!!
  • Pärlan81

Så skönt MN!!! Usch att man ska behöva gå igenom det med! Kram till dig!!!

• Pärlan81

Blondie: Min son fick värmt vatten i micron från 6 mån då han började med välling.

men de yngre ska väl vattnet kokas, men vilken ålder är jag inte hajj på.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping