Inlägg från: Pärlan81 |Visa alla inlägg
  • Pärlan81

Gravida/mammor i jönköping

Tack för krya på er hälsningarna!! Jag mår bättre som tur är. Verkar som jag fick en mild version. Men fy bara lite är hemskt det med! Nya tag tjejer!

Har med handsprit hemma, köpte det när vi fick Molly. Så det råder jag med till!!

Nu ska ja me se Beck Advokaten, hoppas den är bra!!! Om annat så däckar jag nog hehe.

Kramar på er!!!!

• Pärlan81

Kesso: Hoppas du kryar på dig!!!! Tycker du har så gott mod! Natti på dig!

• Pärlan81

Hej hopp!

Idag är man bättre men lite illamående ibland. Men det går väl över snart!
    Tack för att ni bryr er ni är för söta Kyss!

Angeelica: Kikade på bilderna, vad fint det blev!!! Det med fotavtrycken på duken var ju jättefränt! SKa med ha namnkalas men till våren/sommarn.
    Hade ni bildspel? Vi har tänkt detmed hehe, var nån anna som hade det så det tyckte vi kunda passa som en liten rolig grej. 

Förstår att ni är lite sega, får man va! HIhi!

Hur mår ni annars alla? Haft en bra helg!

kram kram

• Pärlan81

Miidori: Tack vännen Det är som tur bara jag som haft det. Om inte barnen får av mig nu då. Kan säga att det var en mild fast ingen rolig version.

Hur har du det annars?

Ska ha sonen hemma hela veckan så det hinner passera på dagis. Usch jag har verkligen fobi för den där sjukan!!!!  Kram

• Pärlan81

Hej alla!

Ni sitter väl o sjunger nu o ha det mys! Hoppas det!

Igår fick jag vätskebrist mycket pga att jag ammar så där låg jag nästan avsvimmad o skakade medans Albin pratade med akuten. Tvingade i mig en massa att dricka sen lugnade det sig.

Idag är jag helt borta o har sån huvudvärk. Släpp lite nu.
    Ska ta mig en vätskebrustablett som sambon kom med nu. Är frisk annars.

Tyvärr har min mjölk sinat , känns lite surt. Men ju mer hon tuttar ju mer dålig blir jag nu o sen så var hon supergnällig igår men hur nöjd som helst nu när jag gett ers mellan varven. Så det blir nog att fortsätta med det. Känns ok, har ju ammat 5 mån o om en månad skulle jag ändå gett välling. Ska amma så gott det går. Men lite deppig blir man allt....

Kram på er!!! Ingen av barnen har fått det  så det är skönt!!

Tror det blir fika nästa vecka istället för min del. SÅ jag piggar på mig nu.

När ska jag får träffa er goa människor IRL eg??? Snart!

Kram

• Pärlan81

Miidori: Tack gumman för att du tog bort mig! Tack för kramen

• Pärlan81

Först o främst Grattis Cicci på din dagCool!!!!! Hoppas den vart bra! Låter kul med nya recept o lite håromvårdnad! Toppenpresent att få ju!

Annars så är jag bättre. SKönt! Lite snurrig i bollen men åt rätt håll!!!

Jag känner att det är rätt lungt med amningen, ammar varranat mål nu. Sen på natten. Så får jag inte glömma dricka efter varje gång. Det jag känner är väl att jag inte själv fick bestämma när jag ville sluta. Fast delammar gör jag ju. Hon är mätt o go nu så det är ju toppen!!!!

Kesso: Förstår att du inte ville vänta en vecka. Hoppas du får alla svar snart!!! Kram!!!

Mammsing: Tack för omtanken!!!

Thullan: Förstår dig , när vi vart utan nät kändes det som en evighet hihi. Allt väl annars?

Ha det gott alla, synd på fikan imorrn. Jättesynd!!Gråter

Kram på er!!

• Pärlan81

Kesso: Jag ammade ju när jag hade maginfluensan, mjöken sinade o då behövde hon ju tutta ännu mera o då höll jag på att svimma på söndagen, av vätskebrist då. Det lilla jag druckit var knappt så det räckte till lillan så jag gav ers mellan varven så jag kunde piggna till. Nu är det varranat mål o det behövs. Vågar inte riktigt amma so men galning om jag blir dålig igen.

Förstår att du behövde sluta direkt eftersom du fick stark medicin. Det är ju för att du ska må bra o din lilla får ju mat nu med. Man får inte alltid bestämma men så länge de är mätta o man själv mår bra är ju det viktigaste!! Samma om man inte kan eller vill amma.

• Pärlan81

Gravisen: Åh stackars liten!!! Kramar till dom. Läkaren på hälsan sa att det vart ett milt år , förra var visst värre. Men det händer ju att de får det i varje fall

När det gäller öppnis o sånt så kommer det alltid vara nåt barn som är lite snuvig. Så ni vet. En risk man tar när man går på sånt.

Men jag som har syskon o molly som haft 2 förkylnignar redan så har det inte vart rs för det. Men att man är orolig o håller koll på dom när dom är sjuka. Fy bara en förkylning är ju jobbig.

Hoppas ni får en mysig dag!!!! Sjung lite för mig o Molly med

• Pärlan81

threrese o ebba: Alla flyttar o ha sig nu, hoppas ni inte blir borta för länge!!!

Thullan; Krya på dig kram till Wilma!!!!

Kram!!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping