Inlägg från: Pärlan81 |Visa alla inlägg
  • Pärlan81

Gravida/mammor i jönköping

God morgon alla!!!

Miidori: Hur gick natten? Molly är ju febrig sen i igår kväll o gnäller hela tiden, är väl sprutan antar jag. Hon verkar ha lite ont i benet. Hoppas din lilla Tindra blir sig lik. Man märker så väl på sitt eget barn om inte nåt står rätt till! Kram till er bägge!

Tintan; Skönt att det gick bra!!!! Vad sa dom? Åh har de fått nya kläder på hm, har inte vart där på ett tag. Kliar ju lite i fingrarna nu på att shoppa. Till sonen med.
    Ska till lager ev i helgen nu o shoppa lite till kidsen.

Idag är sonen ledig fr¨ån dagis, så man har latat sig lite. Han ska bada nu snart.

Sen i em ska jag iväg med en kompis o simma o sola, skönt! Sambon retar mig att jag inte kommer orka simma så mycket. Har han rnog rätt i men skönt med en längde i varje fall. Hihi.

Kram på er alla!!!

• Pärlan81

God kväll!

Superskönt att sola, simma o basta. Utan barn också hihi. Man blir lite fri, men det var en som badade med sin lilla tjej o då längtade man efter sina små!!! Zack har ju lite ögoninflammation, var en pojk på Zacks dagis som hade ett rinnande öga igår, sa en fröken. Jag bara visste att han skulle få det. Det är så smittsamt med. En vecka på dagis så åker han på nåt nytt så nu får man hålla han bortafrån Molly!

Förresten sålde min syskonvagn o sulky idag. På 1 timme, så nu har jag bara en vagn hihi. O lite extra pengar att shoppa nya kläder till barnen. Alltid kul!

Miidori: Skönt att fräscha upp sig lite. Var längesen jag klippte mig nu så jag måste verkligen det nu! Vad söta ni är på kortet!!!

TIntan: GRATTIS i efterskott, visste inte att du hade fyllt, trodde det var imorrn

Thullan: Åh det är skoj med hundar. Hoppas ni får det trevligt!!!

Kesso: Hoppas det går bra hos läkaren! Du får uppdatera oss! Kram

Kottten: Ibland är det både ris o ros med sina mammor hihi.

Ha en fortsatt mysig kväll!! Imorrn är det simmet . Nu ska jag nanna kudden snart.

• Pärlan81
    tokfiorna skrev 2007-03-09 21:33:23 följande:
    Vad är angeelica??????? hoho!!!!
    Hon skrev lite till mig idag, så hon är nog i fogarna hihi. Men här har man saknat henne med ju!
  • Pärlan81

Gravisen: Jag vill med till torget nån lör, får bli när simmet är över.

Jag kommenterar inte allt heller men jag läser precis allt. Så jag bryr mig om allt ni skriver ska ni veta!!

Kesso: Ja du får göra som ja hänga med nu snart! Hoppas du får svar på allt snart! Extra kram till dig!!!

Springsteen; Med sonen trodde jag inte att det var mensen först men när den kom efter en månad igen så förstod jag att det var det. Alla jag känner har det tagit ett tag för innan den kommit. Hade inte den turen tyvärr

Kram

• Pärlan81

Ozzie: De mår bra har vi fått veta o när hon orkar så skriver hon snart vad hon fick oså.
    Man är ju så nyfiken nu!!!

• Pärlan81

Hej på er!!

Nu har man vart på simmet, storhandlat och ätit lite. Idag har Zack fått det på andra ögat o det andra har blivit bättre. Det är skönt att det var milt. FÖr när jag hade det när jag väntade Zack var så hemskt. Dessutom fick jag sätta mig med mina vampyrögon i kassan  o alla frågade om jag hade ont, om jag var allergiskt mot nåt. Ville helst inte titta nån i ögonen.

Miidori: Usch vad hemskt att ha sån mensvärk. Jag har värk men inte av den graden, tack o lov. Åt Cerazette när jag fick sonen, blödde i 2 mån sen fick jag nog. Började med Trinetta efter jag slutat amma. Denna gången har jag inte tagit några piller än. Vet inte om jag ska ha spiral eller piller.... kan inte bestämma mig.

Keeso: Jag har inte heller fikat än. Vill så mycket men har sån otur för mina barn har antingen vart sjuka eller så har man inte fått barnvakt eller så. Sonen sitter inte still tyvärr när man fikar och jag vill ju kunna sitta o babbla lite med alla med. Skulle inte bli så om han hänger på tyvärr. Men ska med nu på tis förhoppningsvis!!!

Hoppas ni alla mår bra!

Har laddat upp med massa onyttigt gotte o 2 filmer.  You, Me and Dupree och Djävulen bär Prada. De sägs ju vara bra!

Ha det gott alla mammsisar!!!

Kram

• Pärlan81

Kottten; Har inte sett den men den säga vara bra, rolig! Jag tittar ju aldrig på melodifestivalen, känns som jag är den ende ibland

• Pärlan81

God kväll!

Haha tokfiorna, min sambo la ju tak hos angeelica o hennes karl. De hade haft samma samtal haha...

Jag har 2 snuviga barn härhemma så för mig blir det som vanligt inget fika. Dagis är skit, känns det som idag. Hinner gå 2 veckor emellan o när han kommer tillbaka är det sjuka barn där som smittar han igen och igen. Blir man galen eller???
    SÅ det känns verkligen skitsurt att inte kunna komma igen! Thullan ska ju ha tjejkväll o allt, är det ok att jag kan komma även om jag inte träffat alla IRL. Om jag inte kan komma på nån fika innan, då får jag åtminstone träffa er lite

Ha det gott, ska lägga mitt minimonster nu

Kram kram!!!

• Pärlan81

Gravisen: Vad skoj! Vill med ha hus att renovera. Alltid väntetid på dessa soffor när man vill ha dom NU ju Jag vill ha ny men sambon totalvägrar. Men jag tror den får hänga med ett par år till, slita den lite till.

Allt väl annars? Kram på er

• Pärlan81

O jag är avis på alla som är ute o njuter!! Mina små är ju dunder förkylda. Fy fasen vad trött man blir.

Verkar bli ett pojkår Hi hi!

Ja nu skriv´s det inte så mycket. Vissa har ju inta dator heller. O  så är det ju toppenväder!!!

Nu ska majsan ha mat här. Kraaaaam!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping