Inlägg från: Pärlan81 |Visa alla inlägg
  • Pärlan81

Gravida/mammor i jönköping

Angeelica: Åf fy vad otäckt! Kan knappt tänka hur orolig man måste vara då. Tur att det vände!!!! Tror inte man nånsin slappnar av efter nåt sånt. Det är ju ett av saker  man fasar mest för, att de inte ska få luft.

Stora kramar till er o lilla Tifa!!!!!!!

• Pärlan81

Miidori: Vad nu? Är det vad jag tror det är.... Du får inboxa mig sen om de nandra babysången med. Om man får hänga på då.

• Pärlan81

Pillis; Den heter Bom bom Det är lite Molo, IdaT och sånna kläder. Om man gillar det då.

Finns att köpa på 1 klass och på nätet med så det är väl inga nyheter direkt men kul med en ny affär i varje fall.

• Pärlan81

Pillis: Den ligger vid tapeten mot cigarren. Katvig, Ida T och Molo kan du hitta på vilken nätshop som helst. Kolla in www.1klass.se eller www.gucce.se så kan du kika. Finns en del fint!

• Pärlan81

Miidori: Ska med ta det lungt, imorrn är det babysim på Atlantis, ska bli skoj. Har inte vart där på 2 ggr nu för Mollan var ju sjuk sist. Hoppas hon inte gråter denna gången med Gråter

Sonen älskade det från dag 1 så man trodde ju nästan att hon skulle göra det med.

Hoppas ni får det mysigt!!!!

• Pärlan81

Miidori: Japp nästa fika SKA jag med på, så är det bara   Ska me laga lite mat nu.

kram på dig o alla goa här!!

• Pärlan81

Miidori; Gud så gott det lät! Lät sambon äta ute idag, jag själv fick äta köttfärsås med sonen. Men är sugenpå nåt annat gott till kvällen!!!
    Den kalla såsen är uppskriven nu

tokfiorna; Hihi här går det undan hihi. Kanske vi springer på varran imorrn på simmet då, jag går ju 10.30 men ni duschar väl oftast då när vi kommer. Vet att Angeelica går på atlantis med
    Läskiga saker man hör om idag, skönt att det gick bra för hennes flicka. Där är rätt mycket trafik, usch vet när man bodde där.

• Pärlan81

Hej på er!

Skönt att höra att det är slut på allt det här med "andra tråden". Kändes med igår att jag sjönk lågt att håna andra. Men sen kanske inte det är så roligt när nån gör så tillbaka.
    har ju läst när andra hånat vissa i denna tråd vilket är lika ledsamt.

Men skönt att det är ur världen nu. Vi har ju vårt nu, och visst har vi ett gott gäng!!!

Idag var det babysim, o Molly var på topphumör idag jippii! Hon dök hela 4 ggr med. O lika glad för det. Så skönt! 

Hoppas ni får en skön lördag!!!

Stegade in på Bom bom med, jättefina kläder men hann inte kika ordentligt för jag hade brått till svärmor som jag är hos nu. Men alltid kul att kika på nya kläder. Hade t om kläder i storlekar till sonen vilket var kul!

ha det gott alla!!!

kram kram

• Pärlan81

Mammsing: Tråkigt att din svärmor är sjuk Hoppas op gör det bättre!!!!

Thullan: Såg dig vid VIP video på Barnarpsgatan idag, åkte förbi er. hade vart på simmet.
    Addar dig nu. Är Mattias pappan? Hans som var med dig, kommer han ifrån Barnarp, min sambo kände igen han sa han

• Pärlan81

Hej hopp!!!
    Hoppas ni haft en mysig söndag! Vår har vart toppen! Vart hos mammis o ätit o myst bara.

Ska se Click ikväll nu hoppas den är nåt att ha. 2 filmer som jag ville se var uthyrda såkalrt av alla. Suck!!!

TIntan; Hoppas de på ryhov gör nåt åt saken, verkligen! Jag hade blivit asrädd om det kom så mycket blod. Han måste ju med vart rädd, Stackars Benjamin!!!

Kram!!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping