Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

gomorron...

tokfiorna: han spelar både tis o onsd.. ena gången med aoutoexperten korpen, o så med roddklubben.. ena dagen i barnarp sen vet jag faxtist inte
    o nop ingen sång i dag... Vi ligger nerbäddade båda två.. W har ingen feber som tur är men jag har... o båda snorar o hostar....

nässelfeber är inte kul pärlan... har haft de o gud vad de kliar!!!

Småbarnsliv... jag tror att man ska lyssna på sån oro... hoppas att de går bra...
  • Springsteen
    Angelica.. måste berätta... rensade lite i lådor igår och hittade kort på dig sen vidis.. Ska ta med o visa på nån fika för dig nån gång...
  • Springsteen

Angelica... mmm vi får se vilka som får se Kul att titta på dem oxå... Hade från ett läger när jag var där samtidigt som din syster oxå

Vill inte vara sjuk vill ut i de fina vädret... KÄnner mig som en gnällig karl som håller på att dö Men är lite piggare... febern har svettats bort...

• Springsteen

www.piggelino.se/ om nån vill vara med o sporra till träning... säg till vad ni heter och såå kan jag bjuda in en väldigt bra träningsdagbok o diskussioner om man vill... använde den för ett år sen väldigt mycke.. men de har ebbat ut de sista året Men ska börja nu igen hade jag tänkt
    jag är inte bra på att träna själv om nån undrar.. blir aldrig av då..

• Springsteen
    Gravisen.. ta ett datum o tid du kan Vi har BVCföräldraträff på tisdag fm... men annars är det helt tomt i min kalender

Nu får sambon komma hem.. jag är hungrig o han skulle köpa feta ost o bröd på vägen hem till vår kycklingsallad så kan ju inte börja utan han....
  • Springsteen

grattis Kesso i efterskott !!

Många som fyller år nu

• Springsteen

Jag skulle heller aldrig fixa de där metoderna... jag mår ju dåligt bara jag sitter i bilen o han skriker eller när vi ska ut och jag MÅSTE lägga ner han för att ta på mig skorna... Sen har jag i o för sig lärt mig att vissa gånger när W blir lessen så vill han ligga själv och tystnar när jag lägger ner han... men tycker att jag hör ganska bra på han vilket han vill...

• Springsteen

WIlmer är dåligare nu på morronen hade feber igår kväll men inte idag.. o jättesnorig... och jättegnällig... Har äntligen fått han att somna i bärselen.. ville inte sova nånannastans...
    O näturligtvis är jag piggare och skulle gärna varit utomhus hela dagen... men känner att de är för mycket bök att ta ut han och tror inte att han blir piggare av de.. så nu är fönstrena öppna här hemma och får väl röja i några lådor eller nåt inför flytten

Sola lite åt oss oxå är ni snälla Mina vårkänslor spritter.. o fick precis ett samtal om CISVs lisebergsresa som alltid sker på öppningsdagen   jag ska hålla i anmälningarna och vips så ökade vårkänslorna!!!!!

• Springsteen

Intresset minskar väl alltid med solen???? Mitt med
    o allt går i perioder
    Men listtråden kan du väl alltid hålla lite koll på Midorii för det är alltid trevligt att fika med dig Jag vill jättegärna fika oftare men det är ju inte alltid de funkar tidsmässigt för alla... O stadsparken borde vi kunna följa med till även om W är lite snorig utomhus är ju ingen större fara...
    Självklart är det inget tvång att skriva i tråden!!!!

• Springsteen

Grattis Stina!!!!!!

VÄlkommen KramisFIa VI behöver lite nytt blod här inne.... Bodde du i HVA??? vi flyttar dit 1juni

Här är man borta en kväll och de är jättemycket tjafs måste man hålla koll på er jämt
    Men de är skönt att de är högt i tak

Lillen kan inte vara pigg här.. har sovit HELA dagen... vaknat var 3-4h o ätit.. mot varannan timme annars och minst 2-3vakenpass... somnar direkt efter att han ätit... .. usch... jag mår sämre när han mår dåligt än när jag själv mår dåligt
    Hoppas att alla andra börjar bli piggare oxå

Tintan... de låter jättekul!!!! Kan höra med "Faster Jenny (piplarsson)" om hon vill oxå  fast hon jobbar dagtid i o för sig....

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping