• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Thullan

Jag kommer på måndag o tisdag. Jag hänger gärna med till Ullared, har kollat min ekonomi denna månaden o den ser ganska ljus ut
    Miidori o tokfiorna: vi ses på måndag 13.40 vid More Coffe o sen på tisdag vid 11.40 utan för Nya musik?
    Kram

• Mammsing

Castle, nu får du ta till stegen för att vräka din bebis, den har det alldeles för mysigt i magen Jag hoppas att det kommer igång för dig nu så att du slipper igångsätttning. Lycka till när de händer, håller tummarna att du är på G nu!

Ooops, nu vaknade lillan. Så var det färdigt vid datorn

• Miidori

Thullan:Yeah :D..jag möter väl tokfiorna vid ica vid 13.30 på måndag?vet ju inte vad more coffe ligger :/..Sen på Tisdag så möter jag väl tokfiorna vid ica vid 11.30..Sen går vi mot dej på nya musik, sen är vi vid juneporten 11.45..!!

Så mötesplatserna är samma denna vecka som förra

11.45 vid juneporten

12.00 vid kjell o company

• Miidori
    Castle: Skickar massa varmar kramar!!..Tänker på dig här!
  • Kesso

HEJ PÅ ER ALLA!

HOPPAS NI MÅR BRA. SJÄLV TYCKER JAG ATT I DAG HAR JAG ENERGI. JAG HAR NÄSTAN DAMMSUGIT HELA HUSET OCH DET ÄR JU BRA GJORT. DET BEHÖVS OFTA NÄR VILMA KRYPER OMKRING.

CASTLE: Hoppas verkligen att det sätter i gång nu så du slipper bli igångsatt. Vad spännande! Du har snart en bebis. Vill önska LYCKA TILL! Hoppas allt går bra. Försök bara att vara lugn och slappna av.

KRAM

• therese o ebba

Hej alla!

Kikar in en snabbis här. Hoppas det är bra med er alla!

Nu ska vi åka till A6 o shoppa lite Skrattande och gå o käka på Ikea.

Ha en bra söndag!

KRAM

Mamma till Ebba 061011
  • medistra

Kotten: har läst om din förlossning nu och vilken otrolig berättelse det är! helt fantastiskt, vad duktig du var som klarade det så bra utan att tappa kontrollen och fattningen, en eloge till dig!

Castle: vad gör du här?? jag hade ju bestämt att du skulle ligga på BB med din nyfödda i famnen idag, nu börjar det bli dags att säga åt den där envisa ungen på skarpen att komma ut, förstår han/hon inte att det är tungt och jobbigt för mamma?
    håller tummarna för dig i morgon!

näpp nu börjar det bli hög tid att göra lunch, snart kommer sambon och Lukas hem ifrån Play Planet, ska bli spännande och se vad de köpt för något kul, förmodligen en traktor och/eller tillbehör till en sådan (det är ju det enda sonen bryr sig om, hehe)
    själv har jag suttit hemma med en ont-i-magen-Loke, han har äntligen kommit till ro efter 3 timmars skrikande och sover nu gott i sin säng, skönt, så får man en chans att vila armar och öron

ha en fortsatt trevlig helg!

• Miidori

Medistra: Hoppas du får en trevlig söndag i alla fall! Skönt att Loke kom till ro..inte kul när han har ont i magen :/..kram

• Miidori

Tindras ena tand har kommit upp en liten bit, det är lite vasst där..Sen såg jag att det är en tand jämte som inte kommit upp än..Jag trodde inte att det skulle komma så här tidigt..men men.

• Thullan

Vilken lyx att jag kan sitta här igen Har det lugnt på mitt jobb just nu.
    Angående Ullared så hade jag velat åka dit utan barn men då kan jag inte åka denna veckan för Mattias kan inte vara ledig, är redan ledig torsdag o fredag för att jag ska jobba. Har haft med Wilma dit o det var inte kul för henne, inget stämde för henne.
    Miidori: Kul att Tindra fått tänder, Wilma har ju oxå 2 små
    Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping