• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pärlan81

Kottten: Vad bra att din lille gått upp bra!!! Det är alltid skönt att veta
    Jag som läsare skulle tycka det var skoj att läsa om det, spec om jag var gravid eller så.
    Tycker inte du hänger ut dig alls. Men det är vad jag tycker såklart!

Vilken tidning är det ?

• Kottten
    Pärlan: Det är smålandstidningen. Sambon tyckte det skulle va trevligt... Vill ju inte riktigt ta ifrån honom den stoltheten... usch va svårt! Men man kan kanske be att de vinklar den... Jag vill ju absolut INTE att de lägger fokus på hur duktig jag har varit o så där... för alla gravida kvinnor föder ju sina barn på ett eller annat sätt. Men de kanske kunde vinkla det till hur lugnt o tryggt det kändes... Fokusera på hur det kändes att föda helt utan någon som helst bedövning o att det kändes så bra med kontrollen ja upplevde... Får fundera tills de ringer igen... TACK för din åsikt!
  • Miidori

Kottten: jag tycker du ska göra det, är ju intressant..Tycker inte att du hänger ut dig själv..men du får ju fundera på det, och se hur du känner själv!KRAM

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Mammsing

Kottten, det tycker jag att du ska fundera på. Kunde ju vara en rolig grej om det fokuserar på rätt sätt. Förstår din tveksamhet.

• Gravisen

hej hej på er!!!

vilket väder det är idag då  fyy int e man ute mer en nödvändigt nu då 
    vad mna längtar ef våren nu tur att vi snart e där  men samtidigt tänker jag på nästa jul som vi då får fira i huset  ska bli så mysigt med öppen spis o allt  *myser*

Tänkte på detta idag om fikorna vet inte hur mycket jag kommer kunna va me  Lowa har ingen ro att sitta still i 2 timmar o inte många fik akn mna låta henne springa runt  hon e ju inte speciellt blyg av sig...  det vet la du Miidori 
    vill bara att ni ska veta att det är inte för att jag inte vill träffas men funkar inte så bra me tösen tyvärr ......

kram på er

• Kottten

Nu e de bestämt... *nervös* jag har ställt upp på en artikel i tidningen... Hon kommer i mon för intervju... *hjälp vad har ja gjort???*

Jag sa att ja var tveksam o inte ville framhäva mig o så där... hon förstod precis sa hon. Hoppas jag! Hon menade just att det är intressant att läsa om hur det var, o de kan ja ju ställa upp på! Jag tyckte ju det var så helcoolt, men inte för att han föddes hemma, utan för att ja hade sån kontroll o styrde de hela så man kan ju fokusera på de! Får se hur de går i mon... *nervös*

Kram på er!!!

• Miidori
    Kottten: Säg till sen när din artikel är i Tidningen så ska jag köpa den :D..KRAM
  • Miidori

Gravisen: Jag förstår detta fullt ut!!..Men vi vet ju att du vill träffa oss!..så känn inget sånt! Vi får la åka ut ett gäng till forserum o ta en fika där nångång!KRAM

• Springsteen
    Kottten: vad kul!!! De är väl bra att andra får höra så de inte tror att ALLA förlossningar är hemska och att man har dem enbart på förlossningen...

Nu helt plötsligt har vi 2 visningar på del av hus att hyra och ett som vi skulle få höra mer om senare Börjar se ut som de finns hopp i alla fall Håll tummarna för oss!!!!
  • Pilllis

hej hopp en tills om vill vara me på eran tråd om det går bra??

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping