• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Springsteen: Hahaha!! Det kanske var smidigare!! hahah

• Kesso

God natt med er alla trevliga mammor här!
    Sov gott så ses vi i morgon.

• Sommartider
    God morgon..
    Är jag först ute här idag vad kul..hihi
    Vilken tok natt vi har haft här hemma..
    Först har gubben min legat och snarkat så att jag har varit tvungen att nypa ihop hans näsa för att han ska sluta när det var som värst..Han har låtit värre en ett ånglok på grund utav att han är lite förkyld..Och när det hade lugnat ner sig så började hunden att spy..Men det hande jag redan på kvällen räknat med att han skulle göra då han smaskat i sig en utav barnens pennor..
    Så det blev bara att få ut hunden i trädgården så att han fick spy ut rästen medans jag skurade upp det som hamnade på golvet..
    Men tydligen missade jag en liten fläck då jag var både trött och nyvaken så jag vaknade lite senare utav att katten står och kafsar golvet..så gör vår katt Smulan när hon finner något skitigt..
    Och för att lägga pricken över iet så trampar jag givetvis i den lilla spyfläcken nu på morgonen då jag inte orkade gå upp och ta bort den under natten,,
    Jepp så har min natt varit..Hoppas ni har fått sova och ha det bra..
  • tokfiorna

GRATTIS THULLANS WILMA PÅ 1/2 ÅRS DAGEN

• MN72

Sommartider: Vilken natt!!!

Kesso och Tokfiorna: Hur var föreläsningen?

Ni som bor i stan. Är det iskallt och blåsigt idag eller? Tänkte ta med mig killarna till biblioteket efter skolan, men vill ju inte att Emil ska frysa ihjäl på kuppen.

• tokfiorna

MN72: Kanon igår..
    Har nu öst på Miidoris låtar hela morgonen så braa, ska till syrran nu, har glömt mitt regnskydd där, ingen mer som va vaken?? Återkommer i eftermiddag, kramis

• Angeelica83

Go morgon..

Åhh va jag skulle velat gå på de föreläsningen men hade inte tid igår.. jag tror verkligen man behöver höra lite sanningens ord i bland, för man uppskattar kanske inte alltid varann som man borde göra... tyvärr..

va mycket de är att göra inför helgen nu men nu börjar jag bli klar.
    ska bara in te stan o beställa blommor och köpa fot färg idag. sen tror jag att jag fått me allt sprang ju på stan igår och försökte hitta nått ja kan ha på mig och de va inte de lättaste.. men till slut efter många ombyten nöjde jag migGlad

Thullan: blir de frossa någon tårta  idag??

Miidori: guud så god din paj såg ut.. ropade på sambon (han som sköter maten) och han tyckte den såg jätte smarrig utRäcka ut tungan så de blir nog paj någondag här nu..

kram på er alla.....

• Sommartider
    MN72 skrev 2007-02-22 08:19:12 följande:
    Sommartider: Vilken natt!!!Kesso och Tokfiorna: Hur var föreläsningen?Ni som bor i stan. Är det iskallt och blåsigt idag eller? Tänkte ta med mig killarna till biblioteket efter skolan, men vill ju inte att Emil ska frysa ihjäl på kuppen.
    hihi ja det är en natt att minnas..
    Hoppas nu ¨på att dagen blir mycket trevligare..
  • Miidori

Godmorgon!! ...Hoppas att alla har det bra :D...själv är det fin fint här :D..

Sommartider :Vilken jobbig natt :/

Tokfiorna: hihih...Du är ju rolig duh! =)

Angelicca: Jag lovar, att ni kommer inte bli besvikna! Den är hur god som helst!..

Grattis till Thullans Wilma med Kyss

• Blondie 68

Godmorgon alla kvinns. Hur har natten varit ??
    Jo jag ser att en del har haft lite att stå .
    Eller hur Sommartider ???
    Här har allt bara varit lugnt. Tösen somnade vid 21 å vaknade 08.30. Göööött.....
    Vad ska ni hitta på i det här snöovädret ?? Kommer nog att hålla på hela dagen.... Blääää Inge kul alls..
    Springsteen: Hade ni det kul i skogen ??? Att ni inte kom in på en kopp kaffe !!! Kunde bjudit på semlor... Hehe En återställare efter skogpromenaden.. Man får ju tänka på kolestorolen vet ja.. *L*

Ha en bra dag alla

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping