• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Mammsing

Pilllis, välkommen hit. Här är alla välkomna.

Gravisen, jag har ju smamma problem som dig med att sitta still och så. Vi kanske kunde planera in en fika på IKEA, så kan de som har möjlighet att sitta länge göra det medan vi andra får sitta så länge vi kan distrahera barnen, för sen finns det ju lite annat för dem att göra där. Vad säger ni andra om det?

• Springsteen

Välkommen Pillis
    Häng bara på och bli inte rädd för allt tjöt

• Kottten
    miidori: japp de ska ja göra! Om ja inte fegar ur vill säga... hehe...

springsteen: har du helt rätt i! ska tänka så när hon e här så ja "vågar" berätta. Klart ja håller tummarna för er!!! Glöm inte att uppdatera oss bara!!!!

Pillis: VÄLKOMMEN!!!

Mammsing: IKEA-fika låter toppen!!! Ja som så sällan e i jkpg skulle mer än gärna passa på att ta både fikc och ikea!!!
  • Pilllis

hehe nä då det e bara kul me tjöt.. tyvärr e jag ju iten inne varge dag.. men skall försöka hänga me..
    e ni en stor grupp som träffas ofta? e det både gravida o mammor o bebbar /barn??
    själv har jag en tös somb lir 9 år i år o en liten prins som blir 2 år om en månad

• Springsteen
    Pillis: De är lite blandat... har bara varit med på sammanlagt 3 fikor... vissa har barn sen innan och fått liten igen.. vissa är gravida och vissa följer me på fikor utan att vara med i tråden Om du kollar in i listtråden så står de lite mer om hur allas familjesituationer ser ut och hur många vi brukar vara på fikor osååå....

Mammsing o KOttten
    ... Jag har IKEAabstinens... så jag ställer... risk bara att plånboken hinner tömmas för fort I o för sig är fikan billig O så kan jag få med en 2åring och 10mån med mamma oxå tror jag

Undra hur det gått för Castle!!!! Nån som vet???
  • Miidori

JAG hoppas INNERLIGT att Castle är mamma nu!

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Kottten

Visst borde Castle snusa bebis nu! Å va ja e nyfiken!! Hoppas det går bra för henne!!!

• Miidori

hahahaha!!! JAG kan lova att jag aldrig kommer sluta att snoka och luska!HAHA!! I LOVE IT! *ASG*

Mamma Till Tindra 8/10-06
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping