Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Kramisfia... några hundra meter från mjölkafållan.. mot norrängen... Har varit en sväng på ikea nu och planerat vad vi ska köpa för nytt o sånt

Vad har hänt småbarnsliv???? Sambos kan vara ego ganska ofta men ofta pga att de bara inte tänker...

Kottten... hade ju varit skönt... men han hade feber i torsdag kväll och är snorig... Fast man vet ju aldrig...

TIntan.. här blev vi väckta oxå vid 7... Men jag hämta babygymmet o la på golvet jämte oss när han ätit o sen kunde jag o sambon ligga o mysa en stund o sen somna han om och vi låg i sängen till 10 Men kan förstå att de är svårare för dig
  • Springsteen

Jag hittar alltid kul saker på IKEA

• Springsteen

här har de inte hänt mycket idag... Har varit en sväng uppe på a6 HELT ENSAMMA o sen har jag scrappat ett par födelsedagskort...  helt otroligt att i stort sett alla mina släktingar fyller jämt i år.. vi har 2st 50år 2st 70år 1st 60år 3st 25år 1st 80år o sen alla andra som vi brukar fira
    o nu har vi varit en sväng på maxi....

Nån som böjrat planera semestern än???? Vi kanske ska till öland.. men inget bestämt... VÅrt läger vi skulle anordna ställde vi in i alla fall i torsdag.. o de var ganska skönt...

• Springsteen

Tänkte bara berätta att det är DIRTY DANCING 2 på tv nu kl 21 på 5an... Inget man får missa

• Springsteen
    kramisfia... jag har ju inte de problemen... men hade jag varit du så hade jag börjat tvätta enbart mina kläder... lagat mat till mig själv osv... brukar funka ganska snabbt... o vara tydlig... om du lagar mat så diskar jag... el tvättar du åt mig så kan jag ****** osv..... Vad får jag om jag stryker din skjorta?? Så som man lär barn ungefär
  • Springsteen

Godmorron

VÄlkommen Isako

HÄr fick jag sovmorron till 11:10 var bara uppe en sväng vid 8 och bytte en blöja som inte luktade mumma... haha somnade till o me med Wilmer vid bröstet ett par gånger... tur att jag har en son som säger till Fick låna ett babygym häromdagen och de är helt suveränt... Han älskar det...  Och vad tror ni.. sonen har nu sovit 2 nätter från ca 22-04.. tror ni att de kommer hålla i sig eller att de är övergående??? Tänkte testa att lägga han i sin säng i natt...

Knappt att jag vågar erkänna de.. men här hemma så är det sambons som är nitiskt när det gäller städ/tvätt/disk det är så jag skäms för jag inte gör tillräckligt.. Generad fast allt annat delar vi på ganska lika.. sen är vi lite olika när det gäller städ.. jag tycker att det gör inget om de ligger lite framme.. men sen när man städar så ska de vara ordentligt.... skåpsluckor ska vara rena och dammsugar jag så ska de vara under soffor/mattor och de är inte lönt att dammsuga om man inte dammar... Men sambo tycker ju att de räcker med att plocka i ordning och dammsuga.. Så vi kompletterar nog varann ganska bra i slutänden...

Snart ska vi ut o promenera med ett par  kompisar och ta med oss fika Ha en bra dag allihop!!!!

• Springsteen

Vi skulle ju gått en promenad nu idag men vågade inte med de här vädret.. himla mysko väder Så vi har varit hemma o ätit kladdkaka Mums... men får väl ställa mig o laga riktigt mat nu... täntke att de får bli kotletter idag.. riktig söndagsmat

Söta barn vi har Ska oxå köpa hörlurar till Wilmer så vi kan gå på Lasse i sommar...

• Springsteen

haha... JAG HAR KOMMIT PÅ VAD JAG GJORT FÖR FEL... Tack Midorii är ju mozillan som strulat.....
    Varken jag eller sambon tycker om hammarby men sonen är ju ganska söt
  • Springsteen

Tradera är farligt!!!!!!! Förvånad har råkat bjuda på en hel del scrap grejor!!!! usch o tvi för mig

• Springsteen

KOmmer du på onsdag KOttten??? Kan du inte ta med sjalen då????

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping