Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Counterfeit.. satt o funderade på filtar har inte så ont av de i vanliga fall men kan tänka mig att de fanns risk att jag skulle få utomhus.. Har inte ammat utomhus än

Nu 4dagar senare ser jag att min pres bild ändrats de är inte alls sena

• Springsteen

Tack för en trevlig (högljudd ) fika

Dildo party låter kul

• Springsteen
    började få ont i halsen när jag gick hem från fikat i dag o nu kan jag knappt svälja o fryser... kan man inte få vara lite frisk??? hoppas jag inte smittat nån...
  • Springsteen

oj..insåg att jag inte alls skrivit här idag Har typ inte gjort nåt idag halsen är tjoc kkänner mig slö men inte så slö att jag ska ligga i sängen.. De är det jobbigaste när man
    inte är helt pigg...

Många som ska på chokladmässan???? Ska bli så gott

• Springsteen

kinnarps lördag 11-17 100:- de skulle sälja biljetter i dörren....

• Springsteen

mmm.. jag har ju ffa ont i halsen.. men vi har redan köpt biljetter o SKA DIT!!! tänkte först ta barnvakt nån timme när vi skulle dit... men han får följa med...

• Springsteen
    Tokfiorna.. va synd att vi är upptagna i helgen annars hade vi nog bjudit in oss o jag kom precis på att de var DET  jag glömde köpa igår... våffelmix... men sylten kom jag ihåg

idag blir det lunch med en kompis o så ska jag kanske gå och hämta ut våra JPkort som jag beställde.. lite kul... sen kommer svärisarna på middag ikväll..
  • Springsteen
    Kottten.. tror ju inte att flickorna blir lessna om de får våfflor 2ggr jag hade blivit glad i alla fall

Ska ut o luncha med en kompis o hennes son nu... halsontet är borta som tur är...

hihi.. hade en kompis o hennes döttrar här nu på fm på en snabbfika... GUd vad snabbt de går att stöka till hela lägenheten... går ju oftast lika fort att plocka i ordning... men sambon skulle ju aldrig tro mig om jag säger att de bara varit här en halvtimme men de är ju bara kul att de känner sig som hemma!!!!
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping