Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

hmm.. borde ju varit 06an då 07an kom i samma veva som vi köpte vår.... Vi tyckte oxå att de var mkt pengar för nåt som vi inte var säkra på höll... Men förhoppningsvis så är den bättre.. Ni har ju garanti på den oxå O de i butiken säger inte alltid som de är.. .Då säljer de inte lika bra För den är SNYGG

Vad skönt att allt var bra småbarnsliv

Nu ska vi lägga oss i sängen o titta på dirty dancing 1... sambon hade inte sett den

• Springsteen

angelica... är det merja??? hade diskussionen med henne med.. men fick höra annat från en annan

• Springsteen

Gomorron...
    Idag blir det familjegrupp på BVC.. ska bli kul att se allas bebisar Skrattande

Har nu gett upp att lägga lillen i egen säng än... Han somnade kl 9 igår och skulle äta kl 02 o sen 05 o nu kl 8.. Så tänker inte springa upp så ofta... är glad över att han somnar lite tidigare han har legat som en magnet på mig i natt... flyttat honom bortfrån mig flera gånger.. sen vaknar jag av att han ligger tätt intill mig igen men de är ganska mysigt

o jag ska definitivt ut i

Ha en bra dag allihopa

• Springsteen

Barn är mycket enklare och förstår så mycket mer än vuxna.. förstår inte att man blir så insnöad för alla har vi ju varit barn än gång...

I morron på fikat tar jag med mig en annan mamma från min föräldragrupp och ev en till med 2barn.. (en snart 3åring om nån känner sig manad att ta med nån som kan leka med henne!!)Hoppas de blir lika fint väder som de är idag....

Har ju varit på föräldragrupp träff nu.. Tänk så olika alla förlossningar var... 2 som jag var så avis på under grav för de hade de så enkelt.. båda de två hamnade på neo... En igångsättning och en som det gick jättefort för och vi andra som hade de ganska "normala".. Så på 7förlossningar så hade vi allt från skräck till lätta o man kan ju aldrig veta...

Nu ska vi hem till ett par kompisar och göra fotavtryck i gips.. killarna ska laga lax tilloss och vi tjejer pyssla (ja.. wilmer får vara med oss )

• Springsteen

Shopping hjälper alltid mej när jag är på dåligt humör.. o de känns bäst när jag vet att sambon blir irreterad över de me (om de är han jag är sur på ) jag har varit på ovanligt bra humör idag

O vi har fått tillbaka vår bil idag... den var jättefin igen och funkade perfekt Gick mycket fortare än vad nån kunde trott... 12 dagar och till o med plåtnissen trodde ju att de skulle ta minst 5veckor...

• Springsteen

isako... finns ingen bättre terapi

tokfiorna... låter trevligt, får se vad plånboken säger sen

Tintan stortvätt... både barn o kläder fick ordna ett snabb bad i handfatet här nyss... ingen blöja i världen hade klarat de lasset

I morron... stadsparken o vid dåligt väder sms??? kan ju höras här på fm???

• Springsteen

vad blev de för nån Cissie ???

• Springsteen

Isak säg inte de ... jag hade blivit glad för en nalle fast i o för sig så slår inget min rosa mobil nu

*jag är ensam hemma ikväll och har inget liv*

• Springsteen
    Miidori skrev 2007-03-21 10:13:47 följande:
    Tycker att det är bättre att vi fikar på sesam..Madde och Tessan höll på att blåsa bort, och det var tydligen svinkallt! Så vi går dit istället kl 14.00!!Hatad av få, älskad av många :)
    ¨Satt precis o fundera på samma sak... Funderade på hur de skulle kännas att amma i kylaLedsen då kommer vi dit istället Tar med mig en mamma från vår föräldragrupp
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping