Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

har ni oxå problem att få era barn att le till kameran??
  • Springsteen

skulle vi ha knytis i stadsparken??? Ska vi ha någon reservplan om de regnar????

• Springsteen
    jag plockade visst bort kortet från galleriet på mina älsklingar
    ja ni som har min msn får väl gå in på mitt space o titta

Bra tänkt om knytis Miidorii Fika på sesam om de är regn???
  • Springsteen

Gomorron...
    Här var man uppe vid halv sju men fick sova en halvtimme till av en snäll sambo nu.... ska nog hoppa upp och ta mig en promenad ner till stan... bäst att kolla läget idag när man inte har pengar

Drömde en sån mardröm att jag råkade köra på Wilmer i bilbarnstolen när jag skulle parkera.. hade ställt honom utanför.. Har varit min mardröm länge i verkligheten.. Ni vet när man har parkerat och nån annan ställt sig så nära att man inte får in han i bilen utan att köra ut först... har inte varit med om de när jag ska iväg ensam än.. men den dagen kommer väl.. ska definitivt försöka få in han från föraresidan först!!!!

Ha de så trevligt på babysången... vi får besök här idag av min faster o min kusin.. o så måste jag förbi mormor oxå så de är väl dags att stiga upp...

• Springsteen

hmmm.. jag har ju bytt pres bild.... varför syns den inte här????

• Springsteen

för er som känner DH81 så har hon lagt ut lite bilder

• Springsteen

Nu har Wilmers gammelfaster varit här o min kusin... Trevligt.. men förstår inte min släkt.. *skakar på huvudet* Har inte träffat dem på jäääättelänge (typ ett år).. och de skulle vara här runt halv sex... De kom vid halv fem och har redan åkt hem... Fick jättefina kläder ,ett par häftiga sandaler och häftiga bilar i trä ... Min farmor var likadan... De var här knappt en timme och var tvungna att stressa hem för parkeringstiden gick ut!!!!!! de är pensionärer som endast åker in till stan för att handla 2ggr i veckan... annars är de hemma i sin stuga...

• Springsteen

åhh måste ju berätta Skulle ju lägga över Wilmer i egen säng igår när han somnat... gick ju inte alls... Han har INTE varit så svårsövd sen vi kom hem från BB o han hade magknip!!!!! Han måste känt de på sig.. och ändå så gjorde vi ju precis som vi brukar när vi går o lägger oss... han brukar ju stendö ungefär och man kanflytta o ha sig med han... men så fort vi försökte röra vid han så vakna han när vi väl fick han att somna... så till slut fick han sova kvar hos oss... sen vakna han redan efter 2½h o skulle äta och sen vakna han kl 6 och var vaken till tio... fast han har sovit mycket nu under dagen... Så nytt försök i natt...
    Hur har ni gjort som haft era barn i sängen i början??? Han sover ju i sin säng på dagarna..

• Springsteen

Vi ska testa i natt igen Midori... Jag har ju inga problem att sova jämte han... sover som en stock ändå

Angelica... vi tänkte oxå köpa en teutonia fun.. men fick höra att de var jättemånga som reklamerat den pga att chassit blev skevt jättelätt och att den är så stötig när man kör på ojämnt.. inget gung i den... så var rädd om den!!!! (o den hade inte varit ute i handeln så länge i september) Men tycker den är skitsnygg och den är lättkörd... Vilken färg blev det??? jag bara älskar den limegröna...

Nu har vi ätit den månatliga pizzan för de sista pengarna innan nästa pengar kommer

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping