• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kottten
    tokfiorna: jättekul text!!!

springsteen: grattis!! va roligt för er!!!! får man va så nyfiken o fråga va en sån kostar???

måste laga mat här... kyckling blir de men va ska ja hitta på till??? får rota i skafferiet o se va ja hittar... sambon äter inte ris, typiskt!!

Kanske ses till kvällen då alla vänner!!!
    KRAMAR
  • Tintan

Hej allihopa

Har vart utan bredband sen igårkväll då det strulade, sen så kom det igång nu i efm och eftersom vi har bredbandtelefoni med så hade jag ju inte ens telefon, så martina har fått en hel del gjort här dag bara för det.

Fick en akuttid nu på torsdag för sonens näsblod på ryhov sååå skönt att få det gjort,nu  måste jag bara förbereda lille benji för komma skall han hatar verkligen sjukhus och läkare *suck*inte lätt att förklara för en 4 åring vad de ska göra med han, så håll nu tummarna för mig att det går bra på torsdag.

Springsteen: underbart att ni har hittat nåt bra nu,glad för din skull,5rok är lagom tycker jag,men vilken skillnad det är att städa nu, ha ha ha hade ju 82kvm innan och nu 122kvm känns som det tar en evighet att dammsuga.

Tokfiorna:*ler* den annonsen var dörolig tycker jag....den är nog såld snart.

Thullan: Jobbigt när barnen inte vill sova fast de så väl behöver det

Pärlan: Roligt med kort på ens barn,så skoj att få.

Kottten: Ble det någon god kycklingrätt

Idag har ju jag vart ensam hemma första gången med alla 3 barnen,peter började jobba idag, och det har gått så bra....känner mig lugn och på ett strålande humör

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Kottten
    tintan: nope... sitter kvar här än... shit va lätt de e att fastna här!!!!! får hoppas sambon kommer snart så ja kan slita mig härifrån... Skönt att de funka bra me barnen! O du kan väl alltid muta benji me nåt han gillar efter läkaren... gjorde ja när stortjejen hade borrelia o de skulle ta ryggmärgsprov... hua!! som tur var så behövdes de aldrig!!!!
  • Tintan

Kotten: Ja jag har lovat honom att han ska få ett playstation spel med hans favoriter Bilar...hoppas bara att det funkar....de kommer ju att starta ett näsblod på honom för att sen bränna det stackarn....gud vad jag kommer lida.

• Springsteen

Tintan: Vad skönt att de kändes bra att vara själv...

Lägenheten är på 105kv det som ingår är comhemtv, hushållsel, varmvatten osv... för 6800:- så mer än varmhyra... Ligger på gränsen mellan norrängen och mjölkafållan... ca 500m från tvetagården!!!

• Tintan

Springsteen: ja det var verkligen en toppendag idag, hoppas verkligen ni kommer att trivas där nu.

• Miidori

Godkväll!!

Springsteen: Det verkar vara en  kanon lya =))..Vad roligt för er!!

Tintan:
    Jobbigt när det strular med bredbandet juhe :(..Hoppas det går bra för er nu på torsdag *håller tummarna*

Tokfiorna
    :Rolig text, hehe =))

Pärlan:
    oj vad många vagnar, det är inte dåligt det!!..:)..hehe..

Kottten:
    Man kan nästan aldrig slita sig från FL, även om man borde det ibland..beroendeframkallande!..

Hoppas att ni haft en bra dag, och att ni får en bra kväll! Ska kolla på CSI idag, längtar redan =))...KRAM

Hatad av få, älskad av många :)
  • Springsteen

Nu kan vi ställa upp plaskpool hos mig ändå och såå i sommar...

• Kesso

HEJ PÅ ER!

TINTAN: Här är allt ok. Läste att sonen blött näsblod. Vad bra att du fått en akut tid på torsdag. Jag ska hålla tummarna på torsdag. Det går nog säkert bra. Är han rädd så måste det väl gå och söva honom eller ge nåt lugnande? Ha det bra. KRAM

Hur är det med alla andra? Hoppas ni mår bra.

KRAM

• Springsteen

Hahaha.... en dam ringde nyss o berätta att hon kört på vår bil.. (kanske inte så kul) Går ut o tittar... och hon har lyckats backa på den så hon demolerat hela bakluckan o sidan på bilen.. tryckt in dragkroken och lyckats flytta bilen 90grader!!!! den stod på tvären på två rutor
    Hur lyckas man???? Stackars dam... tur i alla fall för oss att hon ringde...

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping