• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Gravisen

hej hej på er!

hoppas att alla har detbra

här hemma har Lowa varit lite sjuk med riktigt hög feber, men idag e det bättre men har ätit lite dåligt 

tänkte på fikan på ons  det finns ingen möjlighet att vi kan ta det på fm istället???
    nu hra jga bilen hemma på tor så nu kommer vi denna gång 

den 15 får vi nyklarna till huset    så skoj så då ska vi försöka fixa lite sen flyttar vi in till den 31 nu... så här hemma har det börjats med rensning o packning...har redan fått ihop 4 svarta sopsäckar med skräå...helt otroligt vad man samlar på sig 

Tintan:  hoppas att allt går bra nu för er...

Springsteen: grattis till nya lyan  vad skoj....

• Gravisen

Springsteen: vilken tant då    vissa lyckas med et mesta ju  hahaha

• Springsteen
    Gravisen.. fikan var nästa vecka va??? 14e... Jag fasar för när vi nu ska börja.. O jag vill alltid böja packa tidigt så vi kommer väl bo i kartonger nu i 3 mån Undra om 4 sopsäckar räcker...
  • Gravisen

Springsteen: nej såg jag fel på fikan fick för mmig att det var nu på ons   hm hm ..
    ja du här räcker det ej med 3 svarta...när jag rensade förrådet sist innan det skulle komma ett par o titta här så fick jag ihop 3 svarta då me   så än e det inte slut 

ja nu får det bli sängen här  :-9

sov så gott

• J e n n y A

Springsteen...hur har hon lyckats egentligen? Har hon kört på den flera gånger eller? Som du sa, tur att hon hörde av sig åtminstone.

• Tintan
    GodMorgon

Hoppas alla har fått sova gott...Jag har knappt sovit en blund inatt, igårkväll ramlade Benjamin  när han skulle springa in till sin pappa i duschen och dunkade i bakhuvudet så pass,värsta bula på 2 sekunder....så då har man ju haft koll på han hela natten puffat på honom så allt är ok.....
    han har sån otur just nu lillkillen.

Sprimgsteen: Vilken tant *asg* tur som sagt att hon ringde er och att det fortfarande finns ärliga personer.

Gravisen: Ja jag vet ju vad du ska gå igenom nu, vet inte hur mycket skit jag slängde,fattar inte att man ska samla på sig en massa bråte *ler*,hoppas med nu att det ska bli bra med hans näsa efter torsdag, men jag hatar att se han ledsen och orolig.

Miidori: Tack för omtanken

Nej nu är det dags att göra tillägg till de små brudarna ch väcka dem...får ju planera lite nu när man ska göra allt själv på dagarna nu.

Kram på er synes sen
    Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Blondie 68

Godmorgon.
    Nu har man gått igenom alla tioa sidor. Så otroligt flitiga ni har varit i helgen.

Någon som hört nått från Castle ???

Å vad har hänt mad mammsing ??? Tråkigt on hon tycker det e tramsigt här. Alla e ju inte inblandade......

Alla ni som går på baby sim..... Bli man kallade eller... När en ny grupp börjar ???
    Har anmält intresse till V 12, man har inte hört nått mer....
    Man vill ju börja så tidigt som möjligt.....

Springsteen:
    GRATTIS till 5:an. Kommer ni ha utsikt över Vättern då ???
    Skönt att slippa leta mer. Tänk om du hade flyttat till Tenhult, du som e storstads människa.. Tenhult e ju mindre än Vaggeryd.

Ha en bra dag....

• Miidori

Goooooodmoooorning!!!
    Hoppas att alla har det bra!!...
    Själv skaman ut åå promenera snarttt...weeeehuuu! KRAM

Hatad av få, älskad av många :)
  • Tintan

GodMorgon MIidori
    Hoppas din promenad blir skön
    Kram Martina

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Thullan

Hej. Jag kan inte fika nästa onsdag men kan tisdag men gärna i stan. Jag har bara Wilma på tisdag nästa vecka. Grattis till lägenheten springsteen. Tintan: stackars fin son. Håller tummarna för han på torsdag. Kl. 11 bli det promenad med Miidori, ska nån mer hänga på? Bara att smsa nån av oss. Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping