• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pärlan81

God morgon!

Tog aslång tid att gå till dagis idag för sonen gick som en snigel hihi, men det är ju inte konstigt när man är 2,5 år Idag kommer sambon hem med en ståbräda till vagnen då går det nog lättare tror jag. Vill sälja syskonvagnen då vi inte andvänder den så mycket.

Molly är lite trött ligger o surar lite, hon vaknade ju i vagnen typiskt annars hade hon nog sovit på.

TIntan: Sicken otur! Tycker det går i vågor det där, ett tag så slår dom sig för all den tid dom inte gjort det typ. Kram till din lille!!! Hoppas det går bra på ryhov, du får uppdatera mig!

Miidori; Åh så skönt med promenix! Hade gärna hängt på om jag vetat om det tidigare hihi.

Angående fikan trodde jag med det var på denna onsdag. Om vi ska ändra det till tis så kan vi ju ändra tiden också så fler kan hänga på. Ta det på fm då. Är väl rättvist om vi tar varranan gång fm o varranan gång em så fler kan hänga på. Eller vad tycker ni?

• Kottten
    Go morron!!!!

Springsteen:
    låter ju helt super!!! O de va en okej hyra tycker ja! Trodde de skulle va "tokpriser" i "storstan"

Tintan: Hoppas verkligen de går bra i mon!!!!

Miidori: Ja snacka om att de e beroendeframkallande... Jag fasar alla redan för hur de ska bli när ja ska börja jobba... hua!!!

Kan även meddela att de blev mat här tillslut igår... hehe... men inte förrän sambon kom hem så ja kunde slita mig härifrån...

Ny dag idag... o ingen aning om va ja ska göra... trist... får väl bli en promenad som vanligt då.

Kram på er!!!
  • Kottten
    Blondie: Vi fick bara veta att Castle mår bra o att de gått bra... de var någon vänlig skäl som rapporterade det, men har inte hört nåt från henne själv än. vi väntar me spänning!!!
  • Springsteen

tack för alla grattis

Tintan... så länge han spyr, svimmar, har väldigt ont i huvudet eller pratar i nattmössan.. så är de nog lugnt otäckt när de slår i huvet så där...

Blondie.. vi har oxå skickat intresseanmälan men inte hört nåt!!!! o de är vätterutsikt   men de tar nog ungefär likalång tid att ta sig in från huskvarna som från tenhult med alla bussstopp

• Kesso

Hej alla!

Hoppas ni alla får en bra dag. Själv känner jag mig mera trött i dag. Har endå legat länge i dag. Jag var ju på en kurs på högskolan i går men det kan ju inte varit så jobbigt.

MIIDORI OCH THULLAN: Hoppas att promenaden var trevlig och härlig. Jag känner att jag borde också ut och prommenera.

TINTAN: Hoppas det går bra på torsd. Jag ska också tänka på er. Vad skönt att ni fick en snabb tid.

SPRINGSTEEN: Vilken otur att ni fick bilen påkörd. Men vilken tur att det finns ärliga människor. Hon kunde ju lika gärna struntat i det.

KRAM PÅ ER ALLA!

• Miidori

Grattis till Tessans lilla Ebba på namnsdagen :)Kyss

Hatad av få, älskad av många :)
  • Thullan

Grattis till Ebba på namnsdagen. Vår promenad var så härlig i regnet Kram till alla

• Kottten

Hejsan!!!!

Har roat mig me promenad ner till stan o strosat runt där för typ femtioelfte gången på tre veckor!!!! O inte va de nåt nytt inte... Nu sover Melvin i vagnen på balkongen o ja skulle mer än gärna lägga mig en stund ja me, men e rädd att ja inte vaknar o hör honom... nog för att dörren e lite halvöppen. Ja får väl helt enkelt hänga kvar här då...

E de nån som har nåt bra tips på en 30-årspresent?? Sambon fyller i april o ja måste börja spåna lite känner ja... 

Ha en fortsatt trevlig da!!!

• tokfiorna

Go middag!!!
    Pärlan: Är lite orolig för den dagen då stumpan börjar att gå då mitt tålamod inte är det bästaFlört det kommer väl inte gå fort direkt..
    Springsteen: Tvetegården, ja där har man ju varit på en del fester...
    Miidori och Thullan: Skönt med promenix, känns som vår trots regn tycker jag
    Vi har varit på öppnaförskolan, är ju babyfrukost där på tis, var inte så jättemånga idag
    det var iallafall kul, de små börjar ju verkligen upptäcka varandra nu HÄFTIGT!!
    Men nu är hon så trött..men vi ska ut en liiiten sväng till bara, hoppas alla får en bra dag.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping