• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Heeeej alla! hoppas att alla har det bra! :)..Ja det var verkligen skönt med en promenad innan :)...ska försöka att gå runt munkan minst 2 ggr per vecka i alla fall! :)...nån som har lust att hänga på då eller?

ja vart är mn nånstanns? har inte sett henne heller på länge :/..

nu ska jag fortsätta vara lite kreativ här :)...ha det så bra..så höres vi kanske senare eller i morgon! KRAM!

Castle har det bra..fick ett sms av henne, men hon får berätta sen själv, vad det blev och allt!...Men har varit så orolig för henne, så var tvungen å smsa...

Hatad av få, älskad av många :)
  • Pärlan81

Hej alla!!

Miidori: Jag ställer gärna på promenad 2 ggr i veckan. Men då spelar tiden roll, tyvärr. Kan för det mesta 10.30, om ni kan då vill säga!

Sambon är och köper ståbräda, o jag ska lägga ut 2 vagnar på nätet.

KOmmer bara ha en liten sulky till pojken. Syskonvagnen andvänds inte så mycket ändå.

Har också tänkt på MN, var är hon? Skönt att höra att Castle mår bra i varje fall, man blir ju orolig!

Ikväll är det Desperate Husfruar, så bra! Antar att ni alla följer den hihi.

Nu ligger tösa min o säger dada dada, så söt.

Grattis till Tessans lilla Ebba med!!!

Ha det gott alla!!
    Kram kram!!!

• Ozzie

Ni som inte kan fika onsdagen den 14de ändra inte dagen utan
    lägg in om flera fikor istället.
    Vi är ju så många här så då har ju flera chansen att komma med i alla fall någon dag.

• Miidori

vi ändrar inte dagen, utan man kan ha olika fikor såklart, ingen som ändrat det ;)

Nu la jag in en fika tisdagen den 13/3 kl 13.30 på nyfiket...

kan tyvärr inte på onsdagen :/..

Hatad av få, älskad av många :)
  • Gravisen

hej hej på er

Härligt det låter med  promenad runt munksjön..men blir ju så att man går här hemma istället.....

annars har vi varit på öppna idag alltid lika sköj att tjöta med folk..
    sen e det denna eviga städningen här hemma o rensningen just nu em då...usch vad skönt detta ska bli när det e färdigt...

ha en trevlig kväll alla 

• Counterfeit

Hej på er! Nu var det ett tag sen jag skrev här, har läst lite...

Castle håller oss på halster... Skönt att höra att hon mår bra, men jag blir ju onekligen nyfiken hur det har gått!

Den 13/3 13:30 skulle jag kunna komma! Har möte i stan innan, så jag avrundar gärna med en fikaträff på eftermiddagen!

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Kottten

Go morron!

ida har ja planerat fika me en vän! jippie!!!! äntligen nåt att göra... förutom att va mamma o sköta hemmet då förstås... hihi...

ha en bra da allihopa!!!!

Kramisar!!

• Springsteen

Hur fasiken kan man kvadda en bil på en PARKERINGSPLATS från stående och backa på vår bil så att skadorna blir uppskattningsvis 25-30 000????? Bilen gick inte ens att starta nu så pappa har varit o bärgat den till atteviks!!!!  Jäkla tur att vi slipper betala!!!! Men vi är  troligen utan bil ett par veckor!!! ska försöka bråka till oss en hyrbil genom försäkringsbolaget... Men gud vad surt!!! När det bara var plåtskador och dragkroken så tänkte jag att de är ju inte så farligt.. kan ju hända vem som helst.. men hela elektroniken har ju oxå slagits ut!!! Ni som har min msn kan ju gå in o kolla på bilderna på spacet om ni vill!!!

• Counterfeit

Springsteen: Läste om er bil. Trist, väldigt trist, och väldigt klantigt, hon måste ju ha kört in i den ordentligt. Samtidigt var det ju bra att hon var ärlig! Jag har en Fl-kompis här som fick skador på sin bil på A6... utan att nån hörde av sig.

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Pärlan81

God morgon!!!

Springsteen: Tårkigt att höra om er bil!!! Sånt är så suuurt!

Counterfeit: Kul att se dig!!! Man märker så väl när nån aviker några dar bara! Kram!

Jag ska väl städa snart men hur får man tummen ur... städa är ju sååå tråkigt!

Idag var första dan med ståbräda, det gick perfa! Så nu behövs ingen syskonvagn mera!!!

Men bärdan lät rätt mycket. Även där det inte var grus. En annan mamma på dagis ståbräda lät inte alls. Bör jag lämna tillbaks den kanske. den kostade nära 500 på 1klass o var en brio. Molly kommer ju aldrig kunna somna i det ljudet.

Jag kommer inte kunna fika på onsdagen, men tis ser ljust ut o det blir nästan bättre när det ligger lite närmare. IKEA känns så långt bort.

Ska ändra i listan.

Ha en toppendag alla!!!

Grattis på namnsdagen Camilla med

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping