• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • jomi

Jag har sovit en hel natt!!!!!

Hoppas att det inte var någon engångsgrej bara...

Springsteen: surt med bilen! vi åker omkring med en go buckla med som vi fått här i Bankeryd troligen på ica pakeringen.
    Att inte folk har så mycket vett i huvudet att de säger till om de osakar nåt sånt!
    Min sambo blev påkörd i höstas av en kärring...hon smet... men han tog bilnummret och åkte hem till henne på kvällen...vet ni vad hon sa:...... nämen....jag trodde inte att jag nuddade dig.... hm....... kärring!tur att det var flera vittnen til det! tråkigt men händer alltför ofta! passa er för A6 pakeringen....

Nu ska jag till Bvc för väg och mät *nyfiken* tycker alltid det är lika roligt!

Mamma till Wilma 061031
  • Kesso

Hej alla!

Hoppas ni får en bra dag. Själv vet jag att jag ska gå och kolla vikten på Vilma. Är nyfiken. Hon har blivit mullig sedan jag slutade amma. Det är väl vällingen som gör det?

Är det många här som har msn till varandra? Jag är ju batra med här och kan se era meddelanden.

Ha det gott.

KRAM

• Miidori

Heeeej :D...idag har vi varit på bvc =))...

Tindra blir 5 månader i morgon..

Hon väger 8435 gr Är 67 cm lång =))

Springsteen:
    Fan vad surt att vara utan bil...usch!!Tur att hon ringde och sa att det var hon som kört in i er, annars hade det blivit en dyr historia för er kanske..

Pärlan: Tycker du ska lämna tillbaka den, ifall molly inte kan sova i det ljudet..Fråga den där mamman vad hon har för något, så kan ju du köpa en likadan :)

DEt är tråkigt att folk som kört på någons bil inte ger sig till känna! Klart man måste göra det!!

ha en bra dag! KRAM

Hatad av få, älskad av många :)
  • Miidori

Springsteeen...GRATTIS på NAMNSDAGEN föressten..KRAM

Hatad av få, älskad av många :)
  • MN72

Hej på er alla!
    Här var länge sen man var. Har inte läst igen allt, men ser att ni har saknat mig .
    Vi har ju flyttat nu och mitt i alltihop åkte jag på en dunderförkylning. Har inte blivit mycket datortid sista veckorna. E smmar som en tok just nu. Kan det bero på att jag är sjuk kanske? Har nyss minskat ner på tillägget och har ingen lust att öka på det igen. Får väl amma ofta helt enkelt.

Springsteen: Undrar vad det var för bil damen hade om den gjorde så stor skada?

Jomi: Grattis till nattsömnen!

• Tintan

God Morgon alla

Hoppas alla får en bra dag idag, själv ska jag pyssla lite här hemma, ska ha kalas för mig på lördag så det är ju skoj om det är lite ordning då *ler*

Pärlan. vi har en babytravell ståbräda, den rullar tyst och var inte så dyr.

Jomi:Grattis till sömnen

Kesso: Har du msn? Jag skriver lika mycket här som på msn så det är ingen fara, du kommer hänga åp lika bra härinne....men fixa en msn annars.

Miidori: Skoj att kolla hur stora de blir, 5 månader stora tjejen nu då.

Counterfeit: skönt att se dig.

Ska se lite hur det blir med fikor här framöver nu, är inte så smidigt nu när man är ensam hemma med 3 barn och en av dem ska gå på dagis med, och då blir man bunden vid tider...men men får se.

Sköt om er alla

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Tintan

MN: Skönt att se dig igen med, har flytten gått bra?
    Kram martina

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • MN72

Tintan: Tack ! Det kändes som om flytten tog en evighet med allt städande. Jag har ju inte kunnat göra så mycket när jag varit sjuk. Tur man har snälla släktingar som hjälper till. Har inte hunnit packa upp så mycket än. Vill prova olika möbleringar och så.
    Hur har det gått med din flytt? Låter som att du har kommit längre än jag med uppackningen.

Nu ska se till att få i mig lite lunch. Ska till BVC i em.

• Småbarnsliv

Hejsan! Har världens gnälligaste tjej.. Förstår inte alls vad felet är..
    Idag har vi varit på Bvc med henne, det var 15 månaderskontrollen.
    Vägde 9990g & var 78 cm lång... Så det är ingen stor tjej jag har...

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Kottten

Hejsan!!

Nu har här fikats färdigt o allt stök e över. Fick låna en sjal oxå! Guu så mysigt! Kommer nog bli en stor favorit här nu! Melvin sover så gott i sjalen nu o ja har plockat ur diskmaskinen me han hängades i sjalen. Funkade jättebra!!! Ja e nog förälskad...

nu blir de slapparkväll här. Fick me en låda me kläder oxå... så lite julafton här

KRAM!!!!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping