• Party of five

Viktväktar-tråden!

VV-klubben på FL -tråden stängs av om ett par dagar, tänkte att jag startar en ny tråd, så vi viktväktare får peppning i fortsättningen.

Jag har väldans problem att få till starten, men har ändå tänkt börja måndagen den 6.12. Har beställt hem den nya brevkursen "Ät & Njut". Jag har 10 kg att gå ner. Och svårt kommer det att vara att börja nu till jul, men jag ser det som en utmaning utöver den utmaningen att jag överhuvudtaget ska gå ner i vikt.

LYCKA TILL!!!

• Svar på tråden Viktväktar-tråden!
  • MysMellis

Jag är så lycklig....första vägningen och vågen visar på -3 kg efter endast 1 vecka

• Tronte

MysMellis: Grattis!!! Din första stjärna

Min våg visade - 2,8 kg *wow* och det ä också efter 1 vecka

• MysMellis

Grattis till dig oxå Tronte... Hade du lika mycket som mig som du vill gå ner oxå??

• Mumu

Bra jobbat, MysMellis och Tronte! Vilka härliga resultat!

• bumbi wilmas mamma

vad duktiga ni är !!!jag har precis påbörjat tredje veckan nu och har gått ner 4kg,det börjar kännas på byxorna nu ,så då blir man lite extra peppad!

• Party of five

Godissug igen... Jag åt faktiskt en Mozartkula (mmmm....) och så en till... uups. Men gick 3 h som sällskap åt min kompis i köpcentret idag, dessutom hade jag med mig två skrikiga ungar som säkert drog lite extra energi av mig, så jag har ändå inte överskridit mina points, tror jag.

Annars, hur många av er äger en points-räknare? Behöver man egentligen en sån? Vad är den bra för? Har funderat att skaffa en, men behöver ett super argument till varför.

• Helajni

-2,8 o -3! Vilka resultat

Libragirl: points-räknare är meningslöst tycker jag... Man räknar så här: (kcal/60)+(fett/9)=points. Inte så svårt med andra ord...

• Party of five

Ojojoj, glömde att gratta er som fått såååå fina resultat!!! Måste vara mitt blodsocker, har ätit lite dåligt idag... GRATTIS mysmellis, tronte och bumbi wilmas mamma!!

• Lalune2

Tack alla gulliga ni som peppar mig!!!

Var på mammagruppen idag och ja, med saffransbullar och mördegskakor innehållande dumlesmet så var det svårt att tacka nej... Och inte blev det någon promenad heller i ruskvädret, men imorgon kör jag på som vanligt!

Grattis alla ni som har lyckats gå ner, ni är jätteduktiga!

• Tronte

Godmorgon alla!

Tack för grattisarna

MysMellis: Jo jag har lika många kilon att bli av med som dig

Libragirl: Vet hur det är att ha två skrikiga ungar i köpcentrum, det borde räknas som ett aerobic pass i högt tempo eller?? svettig blir man iallafall

Soelil: Idag är en ny dag och vi får ny energi, *pepp pepp*

Helajni: Tack för uträkningen av pointsen, jag har försökt lista ut hur man gör

Bumbi Wilmas mamma: Grattis till din viktminskning också...jättebra!!

Har ni sett på viktväktarnas hemsida att de har diskussionsforum där? Jag var innen en sväng i morse o kollade lite efter recept och hittade en jättebra sida *tycker jag*.

helenas-web.nu/

Ha en fin fin dag nu tjejer!!

Svar på tråden Viktväktar-tråden!