• Party of five

Viktväktar-tråden!

VV-klubben på FL -tråden stängs av om ett par dagar, tänkte att jag startar en ny tråd, så vi viktväktare får peppning i fortsättningen.

Jag har väldans problem att få till starten, men har ändå tänkt börja måndagen den 6.12. Har beställt hem den nya brevkursen "Ät & Njut". Jag har 10 kg att gå ner. Och svårt kommer det att vara att börja nu till jul, men jag ser det som en utmaning utöver den utmaningen att jag överhuvudtaget ska gå ner i vikt.

LYCKA TILL!!!

• Svar på tråden Viktväktar-tråden!
  • Tronte

Helajni: Jag kan skriva av receptet till dig lite senare idag när jag hämtat grabben på dagis o har lite mer tid. (om du vill).
    Det lät inte helt fel med en riktig Italiensk pizza..*mums*

Mymellis: Länken du skrev fungerade inte *sorry*. När började du på viktväktarna, har du gått länge?

Har idag fått vattendrivande som jag skall börja ta så fort jag hämtat Linus på dagis så jag inte riskerar att kissa i byxorna på vägen hem. Hoppas, hoppas att det hjälper mot vätskan i kroppen

Någon av er som ett gott recept där man kan ha i falukorv? Har en bit liggandes i kylen o tänkte fixa något med den ikväll men jag har ingen fantasi på vad jag kan göra som inte kostar så mycket i points.

Kollar in här snart igen för att se ifall ni har något tips till mig

• MysMellis

Jag har gått i olika omgångar nu senast började jag i onsdags

Länken fungerar visst...Points plus finns längst ner på sidan

• Tronte

MysMellis: Jag får bara fram Server Error på min sida när jag klickar på länken, något skumt med min dator kanske

Vad kul, jag började med i onsdags
    Har du mycket att gå ner? Själv skall jag gå ner ca 30 kg, men tar ju små steg i taget

Hur gammal är ditt barn? Äh..jag kan gå in på sin sida och kolla ju

• Party of five

Igår vägde jag mig. Jag har gått ner 1,5 kg under första veckan!!! Åh, vad glad jag blev! Magen känns redan fastare, den hade så stora Michelinringar innan... Nu känns det roligt att banta, när det går framåt. Räknar dock inte me lika stor viktminskning under den här veckan, men kul vore det ju.

• Miim

Grattis libra!
    du har fått en lysande start - helt på egen hand!!

• Lalune2

Grattis Libragirl! Visst är det härligt när man tappar lite första veckan!? Det känns verkligen som att man är på rätt väg.

Själv ska jag väga mig imorgon, ska bli spännande!

• Hilma

Grattis !

Själv kämpar jag på. Har gått ner 1 kg första veckan.
    Så nu har jag sju kvar
    Det är hårt såhär i juletid.

Kram Hilma

• Tronte

Grattis LIbragir och Hilma!!! Vad härligt att tappa kilona

Jag skall väga mig imorgon och är lite spänd faktiskt. Skall bli spännande att se ifall vågen ändrar sig.

Är där fler än jag som tycker det är svårt att räkna points? Det kanske bara är jag som är lite knasig

*pepp pepp*

Svar på tråden Viktväktar-tråden!