• Party of five

Viktväktar-tråden!

VV-klubben på FL -tråden stängs av om ett par dagar, tänkte att jag startar en ny tråd, så vi viktväktare får peppning i fortsättningen.

Jag har väldans problem att få till starten, men har ändå tänkt börja måndagen den 6.12. Har beställt hem den nya brevkursen "Ät & Njut". Jag har 10 kg att gå ner. Och svårt kommer det att vara att börja nu till jul, men jag ser det som en utmaning utöver den utmaningen att jag överhuvudtaget ska gå ner i vikt.

LYCKA TILL!!!

• Svar på tråden Viktväktar-tråden!
  • millface

Nu har jag i princip nått min målvikt!!!

Idag vägde jag 58,3 och målet är 58.

Men jag kör nog på i ett par veckor till så får jag se.

Inte dåligt - minus 7 kilo på 5 veckor:D

• noni

millface:grattis!!!

jag kom på att jag antagligen ätit för LITE points, vi får se på torsdag när jag ska väga mig.

• Zhara

hmm..
    inge bra att vara vv när det varit 3 födelsedagskalas, 6års jubileum och ett bröllop!!!!!

Nåja på 3 veckor så har jag gått net ca 2,5kg

jag har fått en cykel så nu får det inte komma nån snö gärna bli en 15 grader oxå!!!

• Party of five

Grattis Millface!

Själv har jag fallit av kälken igen... VARFÖR?!

Nå, jag hoppas jag kommer upp på den igen... Har urusel självdisciplin...

• mintis

Hej! Tänkte försöka ta tag i mitt liv nu. Kontaktade vv idag och bestämde tillsammans med dem att jag kör igång nästa torsdag.

Libragirl: jag är precis som du, jag har urusel disciplin och kan därför inte ge dig några bra tips. Du får helt enkelt se till att komma upp på den där kälken igen!!

Har ni några tips eller något jag ska tänka på den här veckan innan jag sätter igång på allvar??

Lycka till allihopa!

• Party of five

Mintis: tack, och lycka till du! Ett råd jag kan ge är att man måste se detta som inte en bantningskur utan en förändring av levnadsvanorna, för annars håller det inte... Om jag väl får igång det, så kan jag hålla på flera dagar utan problem, men kommer det någon dag som jag släpper efter lite grann, ja, då är det mycket problem med att komma igång igen...

• Evve

Tycker det känns som om jag inte kommer att få i mig alla pointsen. Det blir ju hur många som helst när man ammar.

Vad kan man äta som innehåller mycket points?

• Party of five

Evve: choklad... Okej, skojar bara, men jag har faktiskt problem med att få mina poäng att räcka. Får äta bara 20, men skulle gott kunna äta typ 40... Jag gillar stooora portioner...

• noni

Gör en omelett på tre ägg=6 points!!

• Björkeli

Hej!

Får jag vara med er?

Har börjat idag.

Ålder: 23
    Längd: 183cm

Startvikt 81kg
    Målvikt 75kg

Ska äta 25p!

När jag var med för ca 4år sedan skulle jag äta ca 22p, fungerar verkligen detta nya system?

Tack för hjälp!

Mvh // Veronica

Svar på tråden Viktväktar-tråden!