• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Gumlan

Jag gissar nog på dagarna efter jul. 27de 28de? Fast ja håller ju tummarna för att den ska komma NU!!

Emil är 6 månader den 3dje Januari, OJ va tiden går fort!! hihi

• Delfin

Gumlan - Jag gör en kladkaka, vars en lussekatt, och pepparkakor, Tror du det räcker. Det blir du, minke och jag.

• Teskedsmamman

Ok... jag sätter en slant på den 1/1!!!

Idag tog det mig en timma att ta mig till jobbet!!!! 7.20 började jag försöka ta mig in i bilen (igenfrusen) 7.50 hade jag kommit in i bilen och sedan tog det 30 min till jobbet...

• minke

Delfin: Det låter jättegott :)
    Ska vi ta med oss nåt annat...typ glögg eller nåt? :)

• Mamma Ia

TeaSpoon!
    Jag hade samma problem i morse när jag skulle till jobbet. Bilen var totalt infrusen och det tog mellan 15-20 minuter att skrapa bilåbäket! Snacka om blåis!!!

*Suck* Segt här på jobbet idag...hade mycket hellre träffats och fikat med er andra!

• Jool

Ok, jag gissar på 31/12, men hoppas givetvis att den kommer tidigare.

Min Alva blev 10 mån 11/12.

Ha det så kul på fikat, kommer nog inte att kunna följa med fler gånger (om ni inte tar det på helger) för jag börjar jobba 3/1.

• Delfin

Jag såg inte ditt medelande innan jag körde och handlade julmust och magarin. Jag dricker inte glögg, men du får köpa om du vill ha.

• minke

nä..jag är inte så förtjust i det heller faktiskt :)

• LillaFruH

Hej på er flickor Ser att ni gissar hej vilt här! *skratt* Får se vem som får rätt då!!! Var hos BM nyss, allt bra å inget nytt under solen... ny tid den 3/1 om inget hänt innan dess ... hoppas vi inte behöver vänta så länge!!!

• Gumlan

Tack för ett trevligt fika idag Catarina och Emma & tack flör den suuuuuper goda kladdkakan! (bästa kladdkakan jag ätit!!)

Emil fick "tjuvöppna" en julklapp idag kolla mitt galleri

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!