• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • VIXIE

Delfin.
    Glömde säga att Johannas kläder passsade jättebra tur att hon har en sån liten rumpa.Hon blev jätteglad.
    vixie

• Teskedsmamman

Vixie: Stackars Martina!!!! Ge henne en megakram från oss i Oskarström och hälsa att hon är en JÄTTEDUKTIG tjej!!!

• Ullet

Hej Alla Goa Halmstadstjejer o killar

Hoppas att ni haft en supermysig julhelg och att nyårshelgen blir ännu bättre.

Jag har en liten fråga... RFSU:s graviditetstest, kan man lita på dom?
    Är det någon här som provat med dem?
    Jag minns inte riktigt när jag hade min senaste mens... men det är LÄNGE sedan, (i början av november) vi har inte haft något riktigt skydd, bara avbrutet och nu är jag så NERVÖS.

Självklart blir jag superglad om jag skulle vara gravid igen... men min käre sambo vill ju vänta lite.

Apoteket har stängt, och jag vill ju testa mig nu...

*kram alla*

• Teskedsmamman

Ulrika: RFSU är tillförlitliga på så vis att de på sin höjd visar neg när det är pos Testa!! Har du gått så länge utan mens så borde det visa om du är gravid....

Catharina: Glömde ju Evelina förut när jag skrev, hoppas att hon har blivit av med febern nu

Imorgon är jag ledig *WHOPPIE*

• Ullet

Magdalena--> Det står att morgonurinen är säkrast. Ska jag vänta tills imorgon eller kan jag testa ändå? (Jag har alltså varit på konsum nu )
    Clearblue tex säger ju att man kan testa vilken tid på dygnet som hälst.

Vixie--> Så duktig din lilla tös är! Hoppas att hon mår bra nu och att fingret har blivit bättre.

Catharina--> Mår din lilla skrutt bra nu?

*kram alla*
    Ullet

• Ullet

Ja, jag kunde då inte hålla mig
    Så nu är testet utfört, och det var skrikande negativt.
    Jag har iof. bara haft mens ett par gånger sedan Hannes föddes, så den har kanske inte kommit igång ordentligt ännu.

//Ullet

• minke

Catharina: oj...hoppas verkligen att Evelina börjar bli bättre...jobbigt med feber :(

TeaSpoon: Halmstad är ju jättetråkigt vad gäller hårfärger :( Jag var i Umeå över julen och fick tag i lite lila färg där :) Jag tror jag ska ner till Malmö den 4:e januari...I såna fall går jag nog en runda till Shock, så jag kan handla lite hårfärg där till dig om du vill...Om det blir någon fika nu om ett tag kan du ju få den då menar jag :)

• Delfin

Nu kommer fortsättningen på Evelina:
    Kl 07.00 i morrse var febern 39C fick lite bröst och somnade om sov till 10 sen kl 12 var hon ok men vid 16.30 var feber framme igen 39C. Det verkar vara tredagarsfebern hittade lite små röda prickar på magen. Nu verkar det som febern är borta, är sval i pannan och resten av kroppen håller tummarna för att hon ska vara frisk imorgon. Men det jobbigaste med feber är att hon vill bli buren och så blev hon så skrikig.

• Delfin

LillaFruH - Grattis till er William

Alla - LillaFruH har fått en pojke kolla på Webbisarna

• VeronicaMy

Sååå söt han e...

här är länken till honom..

www.lthalland.se/extra/baby/&search_string=&action=show_previous&id=0&current_area=1&current_year=0&current_month=0&template=extra_baby_list_index.html&version=normal

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!