• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Delfin

Ha ljudet på på länkarna övanför

• Gumlan

Catarina - jag kommer gärna om dte inte kommer något mellan!

Med risk att bli utslängd från forumet för att jag tycker synd om mig själv och deppar ner alla....... Min sambos pappa har lovat deras chef att min sambo ska jobba över jul och nyår, så nu pallar inte min sambo säga nej!!!! Så det kanske slutar med att jag & Emil får sitta själva i pisslägenheten hela jul & nyår!!! blääää..............

föööööörlåååååt!!! Borde igentligen inte vara här fötrrens saker ordnar upp sig, känner mig som en hopplös gnällspik...

• apsu

hej hej allihopa.

här är det förkylt (igen...). både jag och lillan snorar och hostar
    hoppas att vi blir friska till julafton i alla fall.

idag fick jag äntligen bilden från babysimmet tycker att det blev jättebra. så om det är någon som vill se min lilla tjej under vattnet så är det bara att titta in i mitt galleri

ha det så bra allihopa.

• Gumlan

Det ordnar sig nog ändå Vi kanska kan plocka med katterna!!

kram på er!!

• Ullet

Maria - Synd om dig ju! Inte roligt när allt bara krånglar...

aspu - Vad coolt det såg ut!

• Delfin

Är det någon som kan fika på måndag,tisdag eller onsdag.

• Teskedsmamman

Det beror på när i månaden man är född... jag som är född den 2:e får FP vanligtvis den 25:e medan maken som är född den 30:e får den 27:e....

Nu är första arbetsveckan avklarad... jättetrött, men samtidigt väldigt skönt att komma utanför huset lite.... men jag saknar lillpilten emellanåt Idag somnade jag inte när jag nattade honom iaf

• Gumlan

Veronica - är det du som lagt ut annonsen om lägenhet i blocket? Har du fått svar? tänkte lägga ut en likadan, men onödigt ju om du itne fått nått svar...

• JewelGirl

Idag är jag Tomten på Ica Maxi Söndrum

• Gumlan

hihi & jag som tänkte storhandla, då kanskejag tar en sväng dit

Emil sa mama idag!!! *GLAD* Han har sagt mmmmummmummmu några veckor (när han är ledsen) men idag blide det mama tror ni det är medvetet?

Magdalena - måste va jobbigt när man har gått hemma så länge, kan förstå att du är jätte trött!

apsu - va fint det var!! Jag har också en bild på Emil under vattnet, men den är ganska suddig.

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!