• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Mamma Ia

Jag kan tyvärr inte måndag eller tisdag...jag jobbar ju . Det är över huvud taget körigt nu innan jul för min del. Men ha en riktigt trevlig fika ni andra!

• Gumlan

efter 12 (sooova) och innan 17 imorgon. eller Tisdag när som... Emma (minke) kunde nog också när som dom dagarna så säg du nått! Är det inga fler som kommer?? Magdalena jobbar ju eller?

• Delfin

Det verkar som om det faller på tisdag. Men vart ska vi vara hemma hos mig eller på rengbågen? Om det blir hos mig ska jag göra en kladkaka och vispgrädde köpa några kakor eller grahamsbullar som jag köper på Östras. På rengbågen finns kakor, bakelser och smörgåsar.

• Gumlan

men går det inte imorgon vid 13? hade passat mig jätte bra!

• Delfin

Ja det går bra det med om det går för den andra oxå.

• jululle

Jag kommer inte heller. Jag har inte tid jusst nu förbereda till jul och förlossningen.

Har Bf imorgon men vi får se om det kommer en liten bebbe.

Men senare efter nyår hänger jag väldigt gärna me med bebbe.

Kramar Ulle

• minke

kladdkaka är ju jättegott...men Regnbågen funkar också för min del :D

• Gumlan

Kladdkaka är ju skitgott men du bestämmer Catarina, mig kvittar det! Men vi säger vid 13 iallafall då?

• Delfin

För min del kvitar det var vi är det får ni bestäma men det är ju gott med nybakad kladdkaka. Men kl 13 funkar för mig så var vill ni vara. Tittar hitt sen igen.

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!